Angie i przepisy Violetty - NOWY PROGRAM!!

Oglądacie „Blog kulinarny Angie"? Wiecie, że przepisy z programu znajdziecie w specjalnej książce kucharskiej Violetty? Zobaczcie jak przepysznie wyglądają!

Jesteś wielbicielką serialu Violetta? Na pewno zachwyci cię ta wyjątkowa książka kucharska. Znajdziesz w niej mnóstwo fantastyczny, prostych i sprawdzonych przepisów kulinarnych inspirowanych serialem.
Gotuj razem i Angie i zachwyć swoich przyjaciół i najbliższych. Sprawdź, jak zorganizować m.in. przyjęcie niespodziankę, pidżama party, piknik, sprawdź też jak… najłatwiej trafić przez żołądek do serca.
Przewodnikiem i ekspertem kulinarnym będzie niezastąpiona Olga. Dzięki jej złotym radom uda ci się przygotować wyjątkowe dania. Dużo dobrej zabawy w gotowanie i czytanie sekretnych zwierzeń i przemyśleń Angie.
Książka od środka:


Od 19 listopada będziecie mogli kupić w Empiku za jedyne 17.99zł
Już Na Disney Channel:Zdjęcie: Lubicie gotować? Kochacie Violettę? Mamy coś specjalnie dla Was! Nie przegapcie nowego programu BLOG KULINARNY ANGIE od poniedziałku do piątku o 12:30 i 21:20!

Lubicie gotować? Kochacie Violettę? Mamy coś specjalnie dla Was! Nie przegapcie nowego programu BLOG KULINARNY ANGIE od poniedziałku do piątku o 12:30 i 21:20!


Już we Włoszech w każdym supermarkecie i księgarni jest doczepna książka z przepisami Angie!

Bezpośredni odnośnik do obrazka




Już jest u góry, nowa zakładka z przepisami Angie.
2 Nowe przepisy.
Znajdziesz tam jak zrobić:
-Lody owocowe
-Ciasteczka
- Roladę z łososia
-Kanapki
- Tulipany
- Serca
-Babeczki
- Ceprese w szkle
- lody rożki
- koszyczki
http://violetta-nr1.blogspot.com/p/blog-page_14.html


Angie e le Ricette di Violetta Angie e le Ricette di Violetta dal 9 giugno su Disney Channel
Jeśli chcesz wiedzieć co Angie robi po wyjeździe z dala od studia On Beat? Tu znajdziesz odpowiedź na to pytanie! Angie e le ricette di Violetta: Video intervista esclusiva a Clara Alonso!  Bezpośredni odnośnik do obrazka 
Po wyjeździe z Buenos Aries guwernantka postanawia założyć bloga o gotowaniu oraz poprawić swoje umiejętności jako kucharz , dzięki Oldze, która jej doradza poprzez Skypa. Angie e le ricette di Violetta to jest nowy program  Disney Channel, który będzie miał premierę 9 czerwca we Włoszech! Program będzie można oglądać od pon do pt o 18.45 Nagrywane było w kwietniu w Mediolanie. Są gotowe! Nie jest już tajemnicą, a ja jestem szczęśliwa powiedzieć o "Angie i jej przepisach z Violetty" . Premiera będzie na całym świecie , tak że gdziekolwiek będziesz w stanie nauczyć się gotować z Angie. Zróbmy desery, przystawki i dania główne. Będziemy łączyć różne smaki i świetnie się bawić.Z promo, które pokazujemy poniżej, jednak okazuje się, że będzie to rodzaj "bloga" w dwudziestu odcinków telewizyjnych i które oczywiście mają temat kuchni.  Co chcesz nauczyć się gotować? Obejrzyj niepublikowane zdjęcia i zapowiedź : Angie e le ricette di Violetta 28Angie e le ricette di Violetta 30Angie e le ricette di Violetta 31Angie e le ricette di Violetta 32Angie e le ricette di Violetta 19Angie e le ricette di Violetta 33Angie e le ricette di Violetta 34Angie e le ricette di Violetta 35Angie e le ricette di Violetta 21Angie e le ricette di Violetta 36Angie e le ricette di Violetta 38Angie e le ricette di Violetta 39Angie e le ricette di Violetta 40Angie e le ricette di Violetta 41Angie e le ricette di Violetta 51Angie e le ricette di Violetta 52Angie e le ricette di Violetta 53Angie e le ricette di Violetta 22Angie e le ricette di Violetta 23Angie e le ricette di Violetta 24Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaAngie e le ricette di Violetta 26Angie e le ricette di Violetta 25Bezpośredni odnośnik do obrazka Angie e le ricette di Violetta 04Angie e le ricette di Violetta 05Angie e le ricette di Violetta 03Angie e le ricette di Violetta 06Angie e le ricette di Violetta 07Angie e le ricette di Violetta 14Angie e le ricette di Violetta 16Angie e le ricette di Violetta 17Angie e le ricette di Violetta 08Angie e le ricette di Violetta 10 Bezpośredni odnośnik do obrazkaangie_ricette_violetta_2angie_ricetteAngie e le ricette di Violetta, la cucina per i teenagersangie-e-le-ricette-di-violetta-03angie-e-le-ricette-di-violetta-05angie-e-le-ricette-di-violetta-04

25 komentarzy :

  1. Super blog jest exstra na serio 500000 razy jest super !!!!!
    Ale licze na to że pokomętujesz trochę u mnie bo mój blog się zaczyna ledwo co rozwijać i nikt nie komuje może nawet nacisniesz obserwuj jest tam duzo info o naszym małym fioletowym świecie ale nie więcej <3
    Na prawde licze na komętarze zapraszam proszę na serio proszę ! jak możesz polec mojego bloga na twojim proszę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoj blog jest fajny superowy fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham serial violetta i nazywam sie oliwia łaaczak jakbyś mogła powiedz moje imie w tym serialu była bym wdzięczna ja poprostu kocham cb i violette noi leona i love

    OdpowiedzUsuń
  4. pisze pod aninimem ale nazywam się oliwia łączak wymienisz mnie w swoim serialu moje imie i nazwisko robie wszystkie twoje dania są przepyszne sama prubowałam jestem oliwia łączak

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie violette i twoj blok kulinarny ange

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zrobiłam wszystkie jej dania bardzo lubie je robić najbardziej te tulipany z pomidorow siedze przy komputerze i je jem mam nadzieje że bedzie więcej tych przepisow mi najlepiej wychodza te tulipany ale reszta też dobrze mi wychodzi i ja robie wszystkie dania sama najbardziej mi smakuja tulipany z pomidorow nazywam sie Agata Puzio i mam 12 lat to cześć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej lubie serial Violetta nawet byłam na jej koncercie i mam wszystkich autografy zarabiscie a wy byliście? Powiedzcie mi opowiedzcie mi a wy ile macie lat ja mieszkam w Warszawie a wy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Ciebie i Violette jesteście ekstra mam 6 lat i Was uwielbiam ,Chciałabym się z wami spotkać na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Endzi masz super! pomysły na jedzenie Kocham ciebie i Martine Tini Stoessel ja tak cię Endzi proszę jak możesz to pozdruw mnię w swoim filmię kulinarnym będzie mi bardzo miło pozdrawiam ciebię Endzi i Martine Tini Stoesel Laura Michna lat 12 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie to oglądam

    OdpowiedzUsuń
  11. Endzi jesteś wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  12. moją ulubioną bohaterką jest Ludmiła . Lubie ją za jej charakter . Jest śliczna.................................................................. niema ładniejszej dziewczyny na swiecie...................................................................................................................... Ciebie tez lubie i dziwie sie ze tylko troche wystepujesz w 3 sezonie ............................................................................ PS Kocham Leona..................................Sweet..........................................................

    OdpowiedzUsuń
  13. Pienkny koktaj jak tencza kocham Violette kciała bym rzeby Violetta była moją siostrą rodzoną jest super mam 8 lat

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Violette hciała bym rze by jak Endźi zna Violette to rze by Endźi pozdrowiła Violette i Leona od fanki

    OdpowiedzUsuń
  15. mi wyszet dobrze wszystkie składniki i dania i wyróżni mnie w twoim serialu była bym ci wdzięczna błagam kocham twój serial błagam

    OdpowiedzUsuń
  16. super mi wyszło kocham violette i jej ciotke angi

    OdpowiedzUsuń
  17. Angie ma ładną kuhnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne babeczko krewetki nati napewno się ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam gitare hciała bym dostać ałtograw od Violetty

    OdpowiedzUsuń
  20. Te przepisy są fantastyczne niektóre z nich już umiem robić :) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. twoje przepisy są wprost rewelacyjne!
    masz bardzo duży potenciał :)
    zrobiłem raz roladki z wędzonego łososia i wyszły FANTASTYCZNIE!!!:)
    czekam na więcej przepisów.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zrobiłam te tulipany i wszystkim smakowało!Kocham twój program!Czekam na więcej pomysłów i odcinków!:):D

    OdpowiedzUsuń
  23. To nie jest Angie bożee.Gdyby była to by pisała po hiszpańsku -,-

    OdpowiedzUsuń
  24. Hodźe na taniec towarzyski umiem ukłat Violetty hciała'bym rzeby violetta była moją siostrą

    OdpowiedzUsuń
  25. Som piosenki violetty po polsku

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka