Lodovica po raz kolejny promuje film animowany, w którym dubbinguje "RADOŚĆ" 
Tym razem we Włoszech,a dokładniej w Rzymie. 

Bezpośredni odnośnik do obrazka















Właśnie ten film animowany dabbinguje piosenkarka, Lodovica Comello. Właściwie jej postać - RADOŚĆ
Włoską wersje oczywiście :P

Bezpośredni odnośnik do obrazka

13 maj miała miejsce sześćdziesiąta edycja Taormina Film Festival 2015. Właśnie tutaj ten film miał swoją premierę, na której nie zabrakło Lodo.

Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

Przedtem odbyła się również konferencja dla prasy:

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

















Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

3 komentarze :

  1. Bardzo fajny blog
    Zapraszam na mój :
    cleo-emma-rikki-h2o-to-jest-to.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz fajnego bloga.
    Zapraszam na mojego : http://nasz-dom.uchwycone-chwile.pl/
    Mogłabyś wejść na niego i powiedzieć co o nim sądzisz, ale mogłabyś zostawić komentarz i tam na ten temat się wypowiedzieć, bo tutaj na to ja za często nie wchodzę. :) Chciałabym cię jeszcze poprosić o radę na temat mojego bloga, bo jestem jeszcze początkująca, a chciałabym zwiększyć popularność mojego bloga. Mogłabyś mi pomóc???

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog!!
    Zapraszam do mnie http://storyismylifevioletta.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka