Simplemente Tini od środka!


W sieci pojawiła się nowy filmik z relacji premiery książki: 

SimplementeTini robi furorę w sieci. Na twtterze piosenkarki widać wielki SPAM. Dużo osób chce się podzielić ze swoją gwiazdą tym, że posiadają jej książkę wstawiając zdjęcie siebie z książką lub z telefonem (książka dostępna jako E-book)
TŁ: Ja też!!! Spójrz na 🙌😜📖
W tym poście również zobaczysz zdjęcia książki w środku:
TŁ:Pokaż??? Wyślij mi swoje zdjęcia z w ręku, chcę zobaczyć! 📖📖
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka
Martina Stoessel napisała książkę

Podczas gdy sale kinowe w całej Polsce wypełniają się dziećmi i nastolatkami, spragnionych muzycznych przeżyć z ich idolką, i zespołem, w Argentynie na półki w księgarniach trafia nowe dzieło firmowane nazwiskiem Martiny Stoessel. W mijającym tygodniu 17-letnia gwiazda Disneya, znana z serialu„Violetta”, zaprezentowała książkę pt. „Simplemente Tini”.
Jak czytamy w krótkiej recenzji z okładki Martina zapragnęła przelać na papier swoje myśli i uczucia, skierowane do fanów, którzy obdarzyli ją wielką sympatią: „To moja najlepsza próba na otworzenie serca i pokazanie mnie samej. Dla wielu osób zapadnę w pamięć jako Violetta, i to dla mnie zaszczyt, ale ja mam na imię Martina i chciałabym, żebyście wiedzieli, jaka jestem naprawdę”.
Podczas prezentacji książki na Festynie Książkowym Martina przyznała, że jest ona skierowana nie tylko do fanów, ale także do rodziców. „Pragnę pokazać im, że jestem zwyczajną dziewczyną, taką jak ich córki, która walczyła o swoje marzenia i spełniła je. Książka jest o tym, jak ważne jest bycie sobą, nawet kiedy stoi się na scenie, w świetle reflektorów. Nie wolno zakrywać własnej esencji, tego, co wynosimy z domu, ani rezygnować z dążenia do sukcesu” – zapewniła.
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka
MY ZNAMY CENĘ!!
JUŻ SA NOWE ZDJ JAK WYGLĄDA KSIĄŻKA W ŚRODKU!!
Simplemente Tini jest to biografia Martiny Stoessel, która zostanie wydana w sobotę na targach książek. Książka ma mieć ok 200 stron. W środku znajdują się m.in naklejki z twarzą Martiny.

Cytat z ostatniej strony:
"Tutaj znajdziesz wszystko o mnie; Chciałam napisać to dla ciebie, bo mamy szczególną więź. To jest moja najlepsza próba by otworzyć swoje serce i pokazać trochę więcej. Wielu pamięta mnie tylko jako Violettę i zawsze będzie to dla mnie zaszczyt, ale jestem Martina i bardzo chciałbym, abyście wiedzieli kim jestem, po prostu Tini ".
CENA- 169 $, czyli ok 64zł
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka
Bilety na premierę książki «Simplemente Tini» 3 Maj godz. 16 na Targach Książki w Buenos Aires.

3 komentarze :

  1. Super książka aż się żałuje, że nie mieszka się w Buenos Aires.

    OdpowiedzUsuń
  2. to robi się chore 17 lat i biografia kocham ją całym sercem tak samo jak ten serial ale zaczyna strasznie gwiazdo rzyć tak naprawdę gdyby nie "Violetta" nigdy nie stała by się sławna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę to miała 6 lutego od Empik ale i tak fajnie zobaczyć co w środku... Sandi<3

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka