Przepisy Angie

Drobny komunikat.

Coraz częściej widzę, że dodajecie komentarze, przy przepisach Angie, o tym, że coś przygotowaliście i wyszło. 

Chciałabym, abyście, jak będziecie coś robić, podzielili się tym z czytelnikami tego bloga i wysłali do mnie zdjęcie tego co przygotowaliście z krótkim opisem, np. czy smakowało, czy czegoś brakuje itp.

Robię to po to byście wy, czytelnicy tego bloga też stali się jego częścią i to byłby taki wasz wspólny post. 
Takie coś wymyśliłam. Bloga codziennie odwiedza ponad 1000 osób, więc mam nadzieję, że ktoś spróbuje wziąć w tym udział.

Jeśli przeczytasz tę wiadomość, proszę, daj znać w komentarzu czy podoba ci się ten pomysł. W innym wypadku ten post zostanie usunięty w ciągu tygodnia. (by nie robić niepotrzebnych postów)

Pozdrawiał wszystkich ciepło - Kinga, założycielka bloga. 

1 komentarz :

  1. Już dawno widziałam że można dzielić się tym co nam wyszło na blogu. Niestety na razie nie mam czasu ani także składników aby coś upichcić. A sama chętnie zobaczyła bym jak wyszło innym i czy faktycznie jest smaczne i warte robienia

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka