W tym roku na okładce październikowego magazynku Cosmopolitan w Argentynie znalazła się Martina Stoessel.
 Bezpośredni odnośnik do obrazka
Martina Stoessel - jedyna w swoim rodzaju.


Będziemy musieli poczekać do przyszłego roku filmu Martina  "Tini:. Duże zmiany Violetta" I czekać, aby usłyszeć swój pierwszy solowy album pod szyldem Hollywood Records,  choć nadal istnieje wielu którzy cieszą się jej talentem  na trasie ViolettaLive. Pomimo faktu, że stał się światową gwiazdą, Tini wie, że rodzina to jej przewód uziemienia
COSMO: Jaka jest 
dla Ciebie
 wycieczka w rytmie Violetta Live? Czy jesteś zmęczona? 
- Czuję się dobrze. Byłam na urlopie. W zeszłym tygodniu byłam na wakacjach na plaży, I love it! I odpoczęłam. Oczywiście, zmęczenie jest obecne, zakończymy podróż z 400-show, ale wiem jedno - lubię to, co robię. Wschód słońca na scenie, jak również ... Kiedy jestem tam to całe zmęczenie odchodzi i cieszę się chwilą. 
C: Stałaś się ekspertkom w hotelach - (Śmiech) Tak. I dwa dni w jednym hotelu, a następnie w drugim. Jednak czasami mamy lunch lub kolację lub próbujemyć iść gdzieś, nawet trochę poznać miejsce gdzie jesteśmy.  
C: Czy nadal zaskoczona jesteś tym, co się dzieje z "Violetta"? - Tak. Stał się światowym fenomenem. Ostatnio byliśmy w Polsce, przeprowadzone przed 30 tys osób. Po raz pierwszy graliśmy w tak dużym stadionie. To było niesamowite, stadion był pełen Polaków, śpiewając piosenki w języku hiszpańskim. To niesamowite! Przybyliśmy też do Francji, Rumunii, gdzie ludzie nie mówią po hiszpańsku. 
C: Jesteście wspaniałą grupą aktorów ? - Tak, jesteśmy bardzo przyjaźni. Jest to grupa, w której nie ma egoizmu i zazdrości.
 C: Żaden z nich nie rozstaje się z muzyką w hotelu? (śmiech). Zwykle budzę się w po 8 godzinach rano i włączam muzykę, wszystko, co mogę powiedzieć: "Boże, Tini, zamknij się."
 C: Co zrobić przed wyjściem na scenę? - Staram się spać jak najwięcej. Kiedy wstaję, jem śniadanie i słucham muzyki. 
 Staram się cały czas w jakiś sposób zmieniać ubranie, tak aby nie można było się nudzić. A ja naprawdę kocham mody.
C: Chciałbyś mieć własną linię ubrań? - Jest to jeden z przyszłych projektów.Moja mama pomogła mi go zrealizować. I kiedy będę miała wolny czas, gdy będę w Buenos Aires, oczywiście, zrobię to dokładniej 
C: Czy czujesz, że żyjesz jako kilka wcieleń w jednym? - Oczywiście, że tak. Czasami patrzę i widzę wszystkie te cztery lata ... To doprowadza mnie do szału! To nie jest normalne. Więc wróciłem do kraju, moi przyjaciele są w college'u, a ja? Wróciłem z wycieczki! Oczywiste jest, że oni są normalni, nie ja. 
C:? Jesteś trudno być z dala od przyjaciół i domu - Tak, ale miałem szczęście, że mam przyjaciół, którzy są ze mną całe życie, którzy są zawsze by mnie wspierać. Dwóch z moich czterech najlepszych przyjaciół towarzyszą mi  podczas trasy. Moja rodzina zawsze jedzie ze mną, ale po prawie roku prawie nie byłam w domu i, oczywiście, tęsknię za nim.
 C: Jaki jest Twój ulubiony zakątek domu? - Mój pokój. Bardzo szczególne miejsce. Kiedy byłam w Argentynie, nie idź tam. Zawsze jest dużo ludzi. Lub przyjaciół Francisco, mojego brata, lub moi przyjaciele, lub jedno i drugie  (śmiech). Jesteśmy bardzo blisko rodziny. Brakuje mi czasów, kiedy budziłam się i moja mama w kuchni robiła mi kawę z mlekiem.
 C: Co gotujesz? - Nie gotuję. Jestem straszna w tym. Ale moja mama jest doskonałym kucharzem! 
C: Jakie danie jest najbardziej lubiane?- Pasta! Bo naprawdę jest doskonała.
 C:? Co jeszcze należy przygotować ? - mam manię: po posiłku, muszę zjeść coś słodkiego. Zawsze. Restauracja, a pierwszym miejscu, to patrzeć na menu deserowe bo kocham słodycze. Również kocham gorące, obiady rodzinne, grillowane warzywa, makaron, pizza ... Lubię wszystko. 
C: Twój brat Francisco pójdzie swoją drogą w show biznesie? - Nie, on jest DJ'em. Przyjdź do mojego domu, pierwszą rzeczą, którą słyszysz jest muzyka. On kocha elektronikę, wie dużo, a ten rodzaj działalności oddaje go. 
C: Jakiej muzyki i artystów kochasz najbardziej? - Beyonce. A także słuchając cumbia. Nie, ponieważ w przyszłości chcę śpiewać, oh. Ale chciałbym się obudzić i usłyszeć, cumbia i reggae. I hip-hop. Inni wykonawcy, których mam na liście odtwarzania: Amy Winehouse, Joss Stone, Michael Jackson, Justin Timberlake, Rihanna. Jestem fanem muzyki. 
C: Czy wciąż lubisz Justin Bieber? Byłaś "beliber" ... - Dżaaaaastin (mówiła czule). Myślę, że jest bardzo utalentowany. Byłam w nim zakochana od 13 lat, teraz patrzę na to z innej strony.Przy okazji! A ty znasz historię, która przyszła mi do głowy niedawno? Poszłam do Los Angeles, gdzie nagrałam swój album solowy. Nagrali utwory Michaela Jacksona i wielu artystów. Prawdę mówiąc, nie wiem, co to było (śmiech), ale kiedy skończyłem rekord, mój nauczyciel powiedział mi: "Tutaj, Justin." Był w pokoju obok (śmiech). 
 C: Powiedziałeś fascynującą historię. Czy wiesz, że w pewnym momencie twoje imię w wyszukiwarce na YouTube we Francji, Hiszpanii i Włoszech przekroczyła Justin Bieber? - Wow! Co ty mówisz! Nie wiedziałem, że ... Wstyd.
C: Poza muzyką, jaki jest Twój ulubiony film? - The Notebook. Peter powiedział do mnie: "Musisz zobaczyć ten film", a ja go polubiłam. On zna dużo filmów. W porównaniu z nim, wiem bardzo niewiele.
 C: Jak długo randkujesz? - Jak długo byłam z Piotrem? (Myśli) Dwa lata
 C: Nie pamiętasz daty urodzin? - Och, nie, jestem bardzo niegrzeczną dziewczynką. Nie pamiętam daty, urodziny itp ..
 C: Jesteś romantyczna, czy nie?- Myślę, że tak. Peter jest bardzo romantyczny. O wiele więcej niż ja, on zawsze mówi mi miłe rzeczy. Dba o mnie, mamy świetne relacje. . Rozumiemy się nawzajem, rozmawiamy o wszystko
 C: Jesteś jak szczególny sposób przygotowania na spotkanie z chłopakiem? Może kupujesz nową sexy bieliznę? - (Śmiech) To będzie w moim życiu osobistym.
 C: Jesteś zaskoczona opiniami na temat gry Petera w El Klan ? - Nie.Wiedziałem, że był genialny, jak długo starał się grać tę rolę. Cóż on zrobił swoje. Wiedziałem, że to będzie niesamowite. On jest pracowity. 
C: Jak radzić sobie z miłością na odległość? - Cóż ... Kiedyś spadł z zaskoczenia. Gdy na drodze, nie wiedząc, że przyjdzie ktoś dotknął moich pleców, odwróciłem się i był to Peter. 
 C:  A co jest w twojej torebce? - Perfumy. Nawiasem mówiąc, myślę, że w przyszłym roku pokażę perfum. Ponadto, mam na sobie słuchawki, okulary, makijaż.
 C: Zawsze w look'u? - Buty z obcasami lub platformy.  Kocham buty
 C: Latamy trochę ... Wyobraź sobie, że masz maszynę czasu, do jakiego momentu swojego życia chcesz wrócić? - Do mojego dzieciństwa. I to było idealne. Szkolnych kolegów. Tym razem, to było niesamowite. 
C: Kilka lat później nagłówek w gazecie kontynuuj tę frazę: "Martina Stoessel ..." - chcę ten nagłówek: "Martina Stoessel założyła rodzinę i stała się szczęśliwsza niż kiedykolwiek." Moje marzenie - aby wziąć ślub, założyć rodzinę i mieć dużo dzieci. Chcę wyjść za mąż za dobrego człowieka, z Peterem ... Mam nadzieję, że się z nim. Mówię to, bo w tej chwili, bo jestem z nim. 



 Stylista: Mara Cabrera Dziennikarz: Clara Ulrich



1 komentarz :

  1. Bardzo fajny post : ) Zapraszam na mojego bloga: http://mojapasjatini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka