Federico i Ludmila

W tym poście są przetłumaczone 2 filmiki z Federico i Ludmilą.

1.

Leon: Ludmiła! Ludmiła!
LudmiłaCo Ty robisz Leon? Nie zdajesz sobie sprawy,że powtarzam piosenke?
Leon: Ups. Ty i Diego przygotowaliście coś, a ja to odkryje.
Ludmiła: Zawsze jest tak samo. Violetta o Tobie zapomniała 

W tym momencie pojawił już się Federico.

Leon: Nie zmieniaj tematu.
Ludmiła: Cóż,to co robię jest po to by zdobyć Diego.  
Leon: Dlaczego? Chcesz skrzywdzić Violette?
Ludmiła: Tak,jeśli myślisz o tym. Rozdzieliła mnie z Tomasem, z Tobą i kradnie mi miejsce które należało do mnie. to co mogę zrobić,aby nie zobaczyć jak cierpi?
Leon: Nikt Cię nie okrada w tym miejscu. Ona działa i stara się (?) To z Twojej winy straciłaś to co miałaś. Kontynuuj tą drogę..
Ludmiła: Violetta nie pozwala mi iść Swoją drogą,ale wiesz co Leon to koniec bo jeśli nie mogę zdobyć Diego,to niech ona zobaczy cierpiąc jak ja cierpiałam. Zobaczymy.
2.

Ludmiła: Fede jakie szczęście,że Cie znalazłam! To takie niesprawiedliwe, to ja miałam wygrac konkurs.
Federico: Muszę iść, już jestem spóźniony na ślub taty Violetty.Przepraszam.
Ludmiła: Ale poczekaj, nie dokończyliśmy rozmowy.
Federico: Nie mam nic do powiedzenia. Jestem przekonany,że człowiek się nie zmienia i nigdy.
Ludmiła: Ale wczoraj powiedziałeś,że..
Federico: Dopóki nie usłyszałem wczoraj,że chcesz zakochać się w Diego,aby skrzywdzić Violette. Teraz wiem,że jesteś i nie chce Cie blisko Siebie.

4 komentarze :

  1. czy oni bedą razem ( federiko i ludmiła )?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 3 sezonie będzie poruszony wątek Fedemilyyy

      Usuń
  2. A to będzie 3 sezon :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak ♥ http://violetta-nr1.blogspot.com/2014/02/martina-violetta3.html Już kręcą !! ♥ :)

      Usuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka