Ruggero Pasquarelli z "Violetty" opowiada o swoich muzycznych faworytach WYWIAD


"Violetta" rządzi
Violetta jest świetną telenowelą z mnóstwem szalonych, zabawnych elementów. Jeśli lubisz muzykę, z pewnością pokochasz ten serial. Ma coś dla każdego! Wiecie co? Mamy mnóstwo wspólnych cech z graną przeze mnie postacią. Gram gościa o imieniu Federico i on jest nadzwyczajnie umuzykalniony - tak jak ja.
Zaczynając...
Zawsze miałem pasję do muzyki. Zaczynałem śpiewać kiedy miałem pięć lat, ale to nie było aż do 12 roku życia gdy zacząłem formalne lekcje muzyki. To wtedy zacząłem uczyć się więcej na temat śpiewania, aktorstwa i grania na instrumentach muzycznych jak fortepian. Pochodzę z bardzo muzykalnej rodziny. Mój tata jest zapalonym muzykiem, więc zawsze namawiał mnie bym ćwiczył i grał jak najwięcej jak to możliwe.
Życie na Marsie...
Mam wielu muzycznych idoli, szczególnie takich piosenkarzy jak Frank Sinatra czy Michael Jackson. Teraz, byłoby to spełnieniem marzeń spotkać Bruno Marsa bo uważam że jest naprawdę utalentowanym piosenkarzem i tekściarzem. Jest niesamowity!
Posłuchajcie...
Jeśli jestem prawdziwym fanem muzyki to myślę że nie masz po prostu jednej ulubionej piosenki; musisz lubić wiele różnych piosenek. Do moich ulubionych piosenek zaliczam" Last Request" Paulo Nutino i "Beat I"t Michaela Jacksona, ale uwielbiam również inne kawałki. Maroon 5 są naprawdę fajni do słuchania!

1 komentarz :

  1. dzięki fajny post ;] ps. kocham Ruggero <333 te quero ruggero

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka