Magazyn Grazia !! - Backstage






Ostatnio pojawiła się nowa okładka włoskiego magazynu ''Grazie''.
tutaj znajdziecie urywki wywiadu i nowe zdjęcia ze środka magazynu
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Violetta kogo naprawdę kocha?(nagłówek)
JEŚLI CÓRKA BARDZO NALEGA NA KONCERT, JESTEŚ W STANIE WYSŁUCHAĆ MARTINY STOESSEL, ZJAWISKA TELEWIZJI, KTÓRE KRÓLUJE WE WŁOSZECH.( ramka po lewej)
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Martina, wydaje się, ze moda ci się podoba?
To jest zabawa, z którą lubiłam eksperymentować do kiedy miałam 3 latka.

Jest coś co masz w szafie, czego nie nosi Violetta?
Dziesiątki butów na koturnach i platformach. Mój styl jest silniejszy, bardziej rockowy. Dla niektórych jest to zbyt oryginalne.

Tini nie chce, żeby porównywano ja do Violetty, bo jedyne co je łączy to muzyka.
W porównaniu do Violetty jestem w stanie zamknąć się przed moim ojcem. Jestem bardziej stanowcza i wiem co chcę od życia.

Którą z gwiazd chciałabyś być?
Chcę być jak Beyonce.

Jak traktują cię przyjaciele wiedząc, że jesteś porównywana do Violetty?
Dla przyjaciół zawszę będę Tini, a nie Violettą. Oni wiedzą, jak bardzo się różnimy.

Czy kiedykolwiek spotkałaś kogoś takiego jak Ludmiła?
Chyba nie, ale jeśli kiedykolwiek zdarzyło by się coś takiego, dałabym sobie radę.

Gdybyś naprawdę spotkała takich chłopaków jak Diego i Leon, to którego byś wybrała?
Zarówno Diego jak Leon są bardzo przystojni, ale gdybym miała wybierać to byłby to Leon, gdyż jest wiarygodny.

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka



tutaj znajdziecie zdjęcia backtage 



Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tłumaczenie: Violetta! Gwiazda Disneya i top modelka dla Grazia
Na razie niem nic co jest w środku, ale gdy się coś pojawi, post będzie zaktualizowany. :)

Bardzo podoba mi się Martina na tej okładce a wam ?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka