Kto zdobędzie serce Violetty? Jorge Blanco i Diego Dominguez opowiadają o kulisach serialu / Kotek.pl

mat.prasowe


Cześć chłopaki! Co możecie powiedzieć o kolejnym sezonie "Violetty"?
Jorge: Pojawi się wiele nowych rzeczy... Na fanów czeka sporo niespodzianek. W każdej postaci zajdą pewne zmiany. Pojawią się nowe piosenki, nowe choreografie, nowe historie i nowe postacie.
Diego: Tak, drugi sezon będzie pełen niespodzianek!
Czy Leona czeka wiele zmian, Jorge?
Jorge: Leon pójdzie inną drogą niż dotychczas. W pierwszym sezonie zaczął jako członek gangu Ludmiły. Teraz już nie ma z nim nic wspólnego. Tamtego Leona już nie ma. Odkąd zakochał się w Violetcie, zmienił się. Teraz życie Leona mocno się skomplikuje.
Zdradź nam szczegóły.
Jorge: Leon rozstanie się z Violettą. To spowoduje, że będzie unikał jej i wszystkiego, co z nią związane. Znajdzie nową pasję - motocross. Będzie próbował wszystkiego, żeby zapomnieć o ukochanej. Nadal będzie dobrym facetem. A wtedy pojawi się Diego... Nowy chłopak wyzwoli w Leonie wszystko, co najgorsze. Dawny Leon powróci. W tym sezonie na widzów czeka wielki pojedynek na męskiego ego.
Violettamat.prasowe
Diego, Twoja postać pojawia się dopiero w drugim sezonie "Violetty". Czego możemy się spodziewać?
Diego: Diego jest bardzo pewny siebie. Jest w 100% przekonany, że zdobędzie Violettę, a Leon nie stanowi dla niego żadnej przeszkody. Nic go nie powstrzyma.
Wow, faktycznie wygląda na pewnego siebie! Czy to może być problem?
Diego: Zdecydowanie! Musicie oglądać serial, żeby się dowiedzieć więcej. Jeśli chodzi o zalety Diego, umie słuchać, szczególnie swojego najlepszego przyjaciela Marco. Marco to również nowa postać.
Violettamat.prasowe
mat.prasowe

Czyli możemy uznać, że Diego jest nowym czarnym charakterem?
Diego: Diego nie jest zły tak po prostu. Ma powody, żeby takim być, ale tego dowiecie się w połowie sezonu. Diego bez wątpienia nie jest taki zły, na jakiego się kreuje.
Czy Diego okaże się wyzwaniem dla Leona?
Diego: Leon to dobry chłopak. Naprawdę dobry. Myślę, że jest w stanie zrobić wszystko, żeby chronić Violettę. Za to ja nie pozwolę na to, żeby on się nią opiekował. Nawet przez chwilę. Ona musi być ze mną, tylko ze mną i odbiorę mu ją. Jestem tego pewien.
Violettamat.prasowe
Jorge, czy prywatnie jesteś podobny do Leona?
Jorge: Na pewno w tym, że chcę być wobec wszystkich fair. Leon we wszystkich widzi dobrą stronę. No z wyjątkiem Diego!
A jakieś różnice?
Jorge: Leon jest bardziej poważny niż ja. Jestem trochę szalony, zawsze uśmiechnięty i zabawny. Leon jest zdystansowany i skupiony.
A Ty Diego, jesteś podobny do postaci, którą grasz?
Diego: Poza tym, że też jestem oddany przyjaciołom, Diego jest totalnie inny. Ale jego egocentryzm, myślenie o sobie - ja jestem najlepszy, najfajniejszy, ja mogę wszystko... Nie mam z tym nic wspólnego. To zupełnie nie w moim stylu.
Violettamat.prasowe
mat.prasowe
Czy Leon potrafi kontrolować swoje emocje nawet wtedy, kiedy w pobliżu jest Ludmiła?
Jorge: Ludmiła to generator problemów. Taka już jest.
Diego: Ale czeka nas też niespodzianka związana z Ludmiłą.
A macie jakąś radę dla tych, którzy chcą iść w Wasze ślady i też zostać aktorami?
Jorge: W serialu pokazujemy, że trzeba robić to, co się kocha. Jeśli chcesz być doktorem, nauczycielem, artystą, aktorem, walcz o swoje marzenia. Doskonal swoje umiejętności, pracuj ciężko i bądź tym, kim tylko chcesz! Poproś też o wsparcie rodzinę i przyjaciół.
Diego: Musisz być konsekwentny, jeśli chcesz osiągnąć cel. A jeśli chcesz być dobrym aktorem, ucz się i nigdy nie poddawaj!
Kiedy dostałeś swoją wielką szansę, Jorge?
Jorge: Zacząłem śpiewać, kiedy byłem jeszcze mały. Kocham śpiewać. Kiedy miałem 15 lat, wziąłem udział w castingu do programu Disney Channel. Powiedziałem sobie: "Hej, nie masz nic do stracenia!" Poszedłem i spróbowałem! Dzięki tej jednej decyzji jestem aktorem w świetnym serialu "Violett"a. To może przytrafić się każdemu. Jeśli masz okazję, korzystaj z niej. Nic nie możesz stracić, możesz tylko zyskać. Nie bój się. Może nie uda Ci się za pierwszym razem, ale zawsze będziesz o krok bliżej do swojej wielkiej szansy.
A jak było z Tobą, Diego?
Diego: Chciałem śpiewać od zawsze. Kiedy już zacząłem, rodzice wysłali mnie na casting do reality show w Hiszpanii. Zająłem drugie miejsce i tak zaczęła się moja kariera.
Jaka jest najlepsza rzecz związana z graniem w serialu "Violetta"?
Jorge: Poznajemy inny kraj - Argentynę. Zawieramy nowe znajomości, przyjaźnimy się z ludźmi z całego świata. Doskonalimy umiejętności aktorskie. Stajemy się lepszymi ludźmi.
Diego: Piękną rzeczą jest przeprowadzka do innego kraju, ponieważ to pozwala bardzo szybko dojrzeć! To zdecydowanie pomaga stać się lepszym człowiekiem. Dzięki "Violetcie" poznajemy też inne kultury. To będzie niezapomniane przeżycie.
Nowe odcinki serialu już od 13 stycznia! "Violetta" codziennie o godz.16:00 w Disney Channel.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka