Nowa Adminka !

 Hej z tej strony Wasza nowa adminka czyli, Oliwia Czabajska. Mam 13 lat i mieszkam w niedużym mieście. Mam dwa konie. Interesuję się modą, jazdą konną oraz różnymi językami takimi jak : j.francuski, j.angielski i także j.niemiecki (bardzo dobrze umiem się dogadać tymi językami :)). W przyszłości mam zamiar wyjechać do Francji. Obecnie zajmuję się projektowaniem i aktorstwem. Grałam w różnych '' teatrach ''. Bardzo lubię czytać książki a najbardziej romanse oraz komedie.
Bardzo kocham serial Violetta i chciałabym o nim pisać jak najwięcej. Kiedyś , gdy jeszcze był pierwszy sezon nie za bardzo lubiłam ten serial ale namówiła mnie moja przyjaciółka abym chociaż go raz oglądnęła oczywiście ja się zgodziłam i w tamtej chwili się w nim zakochałam. Piosenki w serialu wpadają w ucho. Tak go pokochałam że codziennie sprawdzam ten blog, twittery, istagramy itp.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka