El Planeta Urbano [Wywiad]

Nowa sesja zdjęciowa Martiny Stoessel dla ''El Planeta Urbano''.
Nowe zdjęcia!
 


 

 
 




 

Wywiad:
Na jej ostatnim koncercie zebrało się 380.000 fanów. Wcześniej 90 koncertów w Gran Rex, 10 w Luna Park i 200 na międzynarodowej trasie koncertowej. Tini, nasza ulubiona złota dziewczyna jest gotowa opuścić VIOLETTĘ i kontynuować podbój świata.
Jej sława ciągle wzrasta, ale zawsze staje na wysokości zadania. Jest punktualna mimo deszczu , który pojawił się gdy miała dzień filmowania. Weszła do studia Machado Cicala, sama niosąc dwie walizki z ubraniami. '' to jest to co lubię, być w w rożnych produkcjach oraz to, że nigdy nie wiadomo co może się przydać'' -  powiedziała. Umysł przebudzony, czujny i zaskakująco profesjonalny.

 Martina Stoessel, Tini dla najlepszych przyjaciół, znane jako Violetta, bohaterka serialu Disney Channel, który stał się światowym hitem, ma tylko 17 lat. Z ponad milionem zwolenników na Twitterze, 1,4 mln m.in. na Facebooku i 479 tysięcy zwolenników na Instagram, była odpowiedzialna za 380.000 tinistas, którzy zebrali się w maju na jej koncercie

Co czułaś, gdy wyszłaś na scenę i zobaczyłaś masę ludzi krzyczących twoje imię na Juntada Tinista?

 - Przepełnione emocjami. To był pokaz, który zbudowałam z moim tatą i to było dziwne doświadczenie: moje zamówienie, moja szafa, wiadomości, filmy, kwiaty ... wszystko, co chciałeam. Wszystko. Fakt, że ludzie mogą zobaczyć inną stronę mnie. To było moje imię, Martina, nie Violetta. Stałem sam na scenie, w przeciwieństwie do tego, co przeżyłem do tej pory. To była doskonała okazja, aby przypomnieć sobie, co jest w życiu naprawdę ważne: miłość, taniec, śpiew, udział, muzyka.
 .
 A następnego dnia była prezentacja książki.

- Oczywiście jest to czas wzrostu i osobistych projektów, które wyznaczają ważne momenty w życiu. Książka opowiada o tym, kim jestem, co myślę, czuję i jak żyć (...)
 
 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Backstage:


Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



1 komentarz :

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka