#TiniEnHayUnaCosa

#TiniEnHayUnaCosa  nowy występ Martiny Stoessel. Piosenkarka bardzo lubi udzielać się w celach charytatywnych. Więcej w rozwinięciu!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Martina Stoessel, lepiej znana jako "Violetta", wzięła współudział w dwóch specjalnych niespodziankach. Historie Marty i Aida są przykładem wytrwałości i codziennych zmaganiach, aby osiągnąć swoje marzenie, coś, co jest zachwyciła się piosenkarka. Martina, z pomocą matki dziewczynek, wysłała pozytywną wiadomość i wsparcia.

Aida, dziecko, które ma łagodne porażenie mózgowe i zespół Aspergera znalazła siłę w pieśni Martina Stoessel i ogromne wsparcie w rodzinie. Więc otrzymała bardzo specjalną niespodziankę w "Jest jedna rzecz, którą chcę powiedzieć". Z pomocą Yolanda, matką, Martina Stoessel chciała ją zaskoczyć i podekscytować, aby spotkać jej szczególną historię . "Najmilsza rzecz osoba może mieć to ogromny i słodkie serce, jak masz", powiedział Martina o Aida. "Zrobię co w mojej mocy, aby dać Ci moją sztukę z sił, aby iść dalej," dodaje piosenkarka.
Matka Aida została  w tym niesamowite zaskoczona. Ale zanim Martina pojawiła, poświęciła ekscytujących słów do córki, że się jeszcze opłakują gwiazdę 'Violetta'. "Chciała, żebym tu i powiedzieć wszystkim, jak na szczęście Bóg dał mi ciebie. Chcę podziękować za wszystko, co mają do mnie, Aida. Wiedz, że jesteś moim zderzakiem, bez ciebie nie żyję. Chcesz podziękować wszystkie osiągnięcia które  masz na co dzień i, wiesz, że będę  wspierać Cię we wszystkim, co tylko chcesz. Ty i ja będziey realizować w przyszłości, cele które chcesz osiągnąć "mówi Yolanda.
Marta urodziła się z chorobą zwaną achondroplazji wzrostu, ale okazała się być wrodzonym zawodnikiem i, z pomocą rodziców, realizować swoje marzenia każdego dnia. Dziewczynka była pod wrażeniem, aby zobaczyć, że Martina Stoessel  pojawiła się.  Z śpiew i spędziłam miły wieczór. "Wiem, że spodziewaliście się chłopca, ale każdy facet byłby z taką miłą osobą jak ty., Jestem dumny, że z moją muzyką i mój program może przejść, nie panikuj i trzymaj się swojej rodziny, ponieważ są ludzie, którzy zawsze być po twojej stronie ", powiedział piosenkarz do Marta.

Na planie "Hay una cosa que te quiero decir" czyli ''Jedną z rzeczy, chcę powiedzieć'' o dzieciach oczekujących niecierpliwie na  Martinę Stoessel, gwiazdy "Violetty". Dzieci były w stanie zwrócić się do wszystkich rodzajów pytań, w tym, dlaczego się urodziły tak piękne.


Jak widzimy na zdjęciach Tini jest bardzo emocjonalna, dlatego się wzruszyła.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka