Tak jak mówi tytuł były to niespodziewane wakacje, zero planowania. Dlaczego? Ponieważ kiedy rano wstałam i miałem wiadomość UWAGA! Ruggero powiedział, "Moja miłość pojedź ze mną do Włoch od środy do niedzieli. Bardzo tęsknię za moją rodziną " Cóż, nie można odmówić mojemu chłopakowi. 


Mieszka w Argentynie i był w domu, dawno temu, więc kiedy powiedziałam, że tak, był bardzo szczęśliwy i szybko zaplanowano wyjazd do Włoch.


Dobre w tym wszystkim jest to, że we Włoszech jest lato! Więc umieściła w walizce jedno bikini, shortcito i zaczynamy.


Byliśmy w Rzymie po 12am samolotem i nie mieliśmy czasu na odpoczynek, ponieważ musieliśmy kontynuować podróż w kierunku Pescara, miasta, w którym mieszka rodzina Rugge, które znajduje się 3 godziny jazdy od Rzymu.


W końcu dotarliśmy !!!! Była noc i byłam głodna. Ojciec Rugge wybrał bogatą i malowniczą restaurację na plaży, by coś zjeść, więc cieszyliśmy się spotkaniem i krajobrazem.


Następnego dnia mieliśmy zamiar wstać bardzo wcześnie, zjeść śniadanie i iść na plażę. Ale co się stało? Zaspaliśmy i obudziliśmy się o drugiej po południu.  Na szczęście dzień w Pescara jest bardzo długi i mogliśmy dostać się do morza i wziąć kąpiel chociaż brakowało nam tej rano.


Mówię, tata Rugge jest doskonałym kucharzem i przygotowaliśmy danie. Oświadczam fanom. Danie nazywa się "Riso al Forno" składa się z zapiekanego ryżu. Jest to specjalność taty Rugge.


Wyobrażam sobie, może być pytanie, które rodzice mówią do Ruggero. Cóż, język, w którym mówimy tak naprawdę nie istnieje !!! Haha. Jest to połączenie znaków + włoskiego wymyślonego przeze mnie. Ale myślę, że w tym języku można było się zrozumieć.


Przyznaję się Wam (Ale nic nie mówcie) mówią bardzo szybko, a czasami brakowało mi wątku rozmowy, ale hej, udało mi się z wielkim uśmiechem i mówiłam "Tak, tak" " kiwając głową i idę dalej! !!!


W skrócie 3 dni w Pescara były bardzo słodkie. Poznałam przyjaciół Rugge, kuzynów, ciotki, dziadków, byliśmy na plaży, jedliśmy na bogato, udaliśmy się na rowery, udaliśmy się nad morze, na spacer, w końcu miałam niezapomniane mini wakacje.


Pobyt był krótki, ale warto było przebyć bardzo długą podróż, aby spotkać się i być trochę bliżej rodziny Rugge, również był szczęśliwy, że mógł przynajmniej na chwilę odwiedzić dom. Kocham go!


PS: Na zdjęciu jestem z boskimi fanami, których spotkałam na plaży w Pescara!!


imagen post








Film zamieszczony przez użytkownika Cande Molfese (@candemolfese)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Cande Molfese (@candemolfese)


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Cande Molfese (@candemolfese)


Film zamieszczony przez użytkownika Ruggero Pasquarelli (@ruggeropasquarelli)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka