Na przyjazd do Mendozy byłam bardzo szczęśliwa, ponieważ oprócz tego, że to piękne miasto, Mendoza jest miastem, w którym mieszka moja przyjaciółka  Barbarita. Dla tych, którzy nie wiedzą, to nasza była makijażystka podczas tournee w Europie i stała się bardzo dobrą przyjaciółką w ciągu trzech miesięcy, gdy podróżowałyśmy razem.
Niektóre rzeczy, które zrobiłam w Mendozie:
-Zamawiałam obsługę pokoju i siedziałam w łóżku oglądając do późna
- Udaliśmy się, by coś jeść, do restauracji o nazwie "El Mercadito", którą polubiłam (Jeśli podróżujesz po Mendozie nie wahaj się wejść)
- Hotel był połączony ze stadionem, to była przyjemność, bo szykowaliśmy się każdy w swoim pokoju i pomieszczenia były bezpośrednio do sceny. Czy to nie wspaniale?
- Między koncertami mogliśmy udać się do pokoju na krótką drzemkę.
-Miałam wspaniałe pokazy z super publicznością i moją przyjaciółką Barbie na widowni
-Fani dali mi fartuch , zależy mi aby go założyć podczas kręcenia filmików kulinarnych
 !!! DZIĘKUJEMY MENDOZA JESTEŚCIE NIESAMOWICI !!!
Teraz Buenos Aires jeden dzień. Biorąc pod uwagę, to była niedziela, spotkałam się z moją rodziną !!!  Obiad ze wszystkimi, pyszna pieczeń. Na deser niesamowite ciasto. Jak widać na zdjęciu z Benja nie mogliśmy się powstrzymać i wcześniej ugryźliśmy !!! To było słodkie i zabawne, ale krótkie, ponieważ w poniedziałek zobowiązana pojechałam do Tucuman !!!
Przyjazd do Tucuman pociągiem !!! Po siłowni z Facu Alba i poszliśmy na kolację w azjatyckiej restauracji, gdzie jedli oczywiście sushi kurs i oczywiście ja nie jadłam sushi, bo wiesz, nienawidzę ryb. Zamówiłam sałatkę z kurczaka, bardzo dobrą. A po obiedzie poszliśmy bezpośrednio na stadion, ponieważ była ViolettaLive Tucuman !!! 
Nie potrafię wyjaśnić wam, jak zimno było, bo stadion był na zewnątrz. 
Spędziliśmy czas bardzo zimno !!! Temperatura wynosiła 3 stopnie. Ale dzięki 20 tysięcy ludzi, którzy nie zatrzymują się skoki, taniec, śpiew i krzycząc, że się trochę ciepła. Mówię trochę po prostu dlatego, że było zimno do ciężkiego poziomie rzeczywistego !!! Pokaz był ekscytujący, ponieważ był to ostatni pokaz ViolettaLive w moim kraju i kiedy byłem na scenie miałam gęsią skórkę. (Chociaż teraz, jak sobie myślę o tym, to zimno ją spowodowało)
Teraz znów wracam do domu na dwa dni. I co robiłam?
- Zdrowe i domowe jedzenie gotowane dla mnie
- Byłam z moją mamą i dużo rozmawiałyśmy
- Zamówiłam szafę
- Zrobiłam pranie
- Spotkałam się z moimi przyjaciółmi
- Załadowałam nową muzykę w moim telefonie
- Kupiłam nową książkę do samolotów
- Tęskniłam za Rugge
- Czytam moje portale społecznościowe i wszystkie posty
- Obejrzałam moje ulubione seriale
- Itd. Itd. itp.
imagen post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka