Lekcje z Violettą ♥


Bardzo bym prosiła abyście na dole w komentarzach pisali co chcielibyście w następnej lekcji, czego jesteście ciekawi, ponieważ za bardzo nie mam pomysłów co wam jeszcze zrobić :)

przysłówki nieokreślone:

mucho - dużo
muy - bardzo
poco - mało
demasiado - zbyt/za dużo
bastante - dość
nada - nic 
alogo - coś

Dni tygodnia:
poniedziałek - lunes
wtorek - martes
środa - miércoles
czwartek - jueves
piątek - viernes
sobota - sábado
niedziela - domingo

dodatkowe
dzisiaj - hoy
jutro - mañana
wczoraj - ayer


zawody:
el médicolekarz
el peluquerofryzjer
el profesornauczyciel
el deportistosportowiec
el cantantepiosenkarz
el pintormalarz
el farmaceuticoaptekarz
el camarerokelner
el taxistataksówkarz
el mecánicomechanik
la secretariasekretarka
el abogadoadwokat
el conductorkierowca
el cocinerokucharz
el abanilmurarz
la enfermerapielęgniarka
el fontanerohydraulik
el periodistodziennikarz
el mensajerokurier
el fotógrafofotograf
el cajerokasjer
el actoraktor
la actrizaktorka
el bomberostrażak
el veterinarioweterynarz
el arcitectoarchitekt


5 komentarzy :

  1. najlepiej jakies wyrazenia ktorymi sie poslogujemy w rozmowach bo same slowka nie wystarcza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała żebyś napisała jakieś podstawy rozmowy np
    Cześć jak się masz
    Cześć u mnie dobrze a u ciebie?
    U mnie dobrze dziękuje
    I takie tak inne najlepiej by było jakbyś napisała jakiś dialog po hiszpańsku a potem po polsku tak też jest fajnie
    No i na przykład zwroty tego typu
    Ile to kosztuje?
    Przepraszam jak trafić do ......
    Gdzie znajduje się ta ulica .....?
    O i jakbyś mogła to napisz w nawiasach jak to się wymawia
    nie mam problemów z czytaniem po hiszpańsku ale niektóre słowa sprawiają mi trudność
    Albo poprostu napisz jak prawidłowo czytać słowa np że qie czyta się kie i takie tam to bardzo pomocne ;) Bardzo fajnie by było jakbyś to zrobiła bardzo fajne są te lekcje

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chciała liczby i tak jak dziewczyna wcześniej , rozmówki tak by się dogadać + dziękuje za lekcje i Twój wysiłek xx

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka