Martina w magazynie ''Caras'' (urywki wywiadu)

"Najlepsze, co mi się przydarzyło to spotkanie Petera."

Jeśli 2012 był rokiem triumfalnego rozpoczęcia kariery Martiny, która dostała rolę głównej bohaterki w serialu Violetta, rok 2013 był jeszcze lepszy!. Rok 2013 przypieczętował i ukazał jej rozwój zawodowy, który był przysłona do jej relacji z Peterem Lanzani. Idolka milionów nastolatek, która koncertuje po całym świecie i której udało się zdobyć 700 tysięcy widzów na koncertach Gran Rex w pewnością będzie szła do przodu w 2014r.Bezpośredni odnośnik do obrazka
"Najlepsze, co przydarzyło mi się w tym roku to spotkanie Petera. Dał mi swoją miłość, pomaga mi, a także jest dla mnie wielkim oparciem. Daje mi dużo rad, a ja ich słucham, ponieważ jest bardzo doświadczony i wie, co mówi. Myślę, że wszystko co mi daje, jest wielkim plusem w naszej miłości. To jest trochę jak przewód uziemienia, który ogranicza moją niespożyta energię. Jestem jak trąba powietrzna, a jemu udaje się mnie uspokoić." - Martina zasypała falą pochwał swojego chłopaka Petera w wywiadzie dla CARAS.
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Żeby pozostawić w tyle wersję niechęci rodziców do Petera Tini powiedziała: 
"Moi rodzice go kochają. Na szczęście nasz związek jest doskonały, a Peter świetnie dogaduje się i moimi rodzicami i dziadkami." 
Ponadto Martina ponownie komplementuje swojego partnera:
"Pierwsze o czym myślę kiedy się budzę, to właśnie o nim."
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Jeśli chodzi o rok 2014 to Martina powiedziała:
"Zaczynam od kręcenia trzeciego sezonu Violetty, Potem z powrotem będę brała lekcje gry na gitarze, bo chcę zacząć już komponować. Mam zamiar wydać moją książkę! A także dokument o mnie zawierający obrazy z dzieciństwa, którym będzie towarzyszyć płyta CD z projektami multimedialnymi."
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Backstage :
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka