[BLOG CANDE] Paryż jest trendy

imagen post

 I przybyłam do Paryża! I pierwsze wrażenie jest takie, że moda i urok są wszędzie !!! Ludzie idący na ulicach w  dziwnych kapeluszach i płaszczach.

Pierwsze wrażenie Paryża, moda i glamour były, dzisiaj postanowiłam w tym poście, porozmawiać o czym? Modzie! Jak wiecie moja moda mi nie przeszkadza, ale ja ją kocham ! Uzyskać jakieś inne ubrania to świetna zabawa. Oczywiście, jak wiesz, pomaga mi moja siostra Jofi, doradza mi na różne sposoby. Na przykład teraz, gdy jesteśmy daleko, mogę wysłać do niej zdjęcia moich zestawów na czacie, a ona to przyjmuje, to jest to!
Podczas zwiedzania jedna z rzeczy, które musimy zrobić, to iść na konferencje. Do tej pory mieliśmy trzy. Dla mnie wygląd na konferencji jest fascynujący. Zaczyna się od włosów przez akcesoria i ubrania!
Tutaj mam zamiar pokazać trzy zestawy, wykorzystane do konferencji, które mieliśmy do tej pory.
Spójrz 1
Konferencia prasowa - Madryt: 
Na tym zdjęciu chciałem uzyskać wiele kolorów i mam na sobie żółty sweter, wzorzyste rajstopy, krótsze szorty i czarne, wysokie do kolan buty. We włosach szukałam czegoś wyrafinowanego i kobiecego i wzięłam jakieś fajne fale wody z przedziałkiem na bok. Jeśli mówimy o makijażu, wiesz co mam? Nic, tylko tusz do rzęs i kolor na ustach.
Spójrz 2 
Konferencja prasowa - Portugalia:
 Biały i czarny! Wiesz, że nigdy nie te kolory, w rzeczywistości zawsze działa idealnie. Są idealną parą, nie walką. Mam na sobie białą koszulę z marszczeniami na rękawach z czarnym kombinezonem. W tle są długie skarpetki, które są sukcesem! Do tego dodałam bardzo kobiecy kapelusz. Temat włosów, dziś rano wstałam i powiedziałam sobie "Cande dziś się nie czeszę" I wreszcie dodałam dużą moc z dobrym niebieskim kolorem usta i czarnymi oczami.

Spójrz 3
  Konferencja prasowa Paryż: 
Tu w Paryżu poszłam w ton szmaragdowy. Myślę, że łączy się bardzo dobrze z kolorem moich włosów. Suknia ze złotymi akcentami, pół-przezroczyste czarne rajstopy i postanowiłam założyć turban pod kolor sukni. Włosy? Luźne, tworzą  spokój z czerwonymi ustami.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka