[BLOG CANDE] Tuluza+walentynki= połączenie doskonałe!

imagen post

Po wycieczce do Francji, czas na Tuluzę. To miasto wydawało się niesamowite z kilku powodów, które wymienię niżej ...


1. Jest to miasto pełne młodych ludzi i wielu scen kulturalnych
2. Deptaki są pełne wspaniałych sklepów
3. W głównym sprzedają naleśniki, które są szczególnie pyszne
4. Publiczność i fani mieli bardzo dużą energię
5. Bardzo mi się spodobał !!!!!
Mam bardzo romantycznego chłopaka, który zawsze myśli o tych wszystkich rzeczach, które chcemy mieć. On jest we wszystkich szczegółach i jak mogłoby być inaczej, zorganizował wielką niespodziankę na tą nocy.

Po wykonaniu dwóch koncertów w Tuluzie, Rugge zrobił mi najlepszy prezent ... Chcesz wiedzieć, co to było? Więc tutaj jest cała historia ...

Problem jest więc taki, jestem wielką fanką kurczaka, a kilka dni pochodzące podkreślając, że brakowało mi kurczaka. Ale spójrzmy prawdzie w oczy, że schabowy jest trudny do uzyskania w Europie (a przynajmniej do tej pory taka była moja teoria). Z Ruggero się pokłóciłam, bo mówił, że Milanese jest z Mediolanu, a ja mówiłam, że Milanese jest z  Argentyny, dokładniej od mojej babci. Myślę, że to ma sens, co mówił, bo Milan = Mila, Mila i Milan, może być ... 
Chodzi o to, że nie wierzyłam, że można skorzystać z restauracji w Europie, w której będzie bogaty Milanese(schabowy). Zjadłam Milanese z sałatką  ... 
I wiesz co? Byłam szczęśliwa! To był wielkie Walentynki !!!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka