Lodovica Comello - Solo Musica (tłumaczenie)

SOLO MUSICA
Obudź mnie i zadzwoń do mnie
Nie wiem, skąd znasz moje imię
Chcę tu trochę pobyć , mówię nie
Nie mogę się dużej opierać
Ona krzyczy do mnie głośno
Położyłam się tutaj i zostaw mnie tu, to sprawia mi taniec

Czuję, że jestem związana nićmi
Obsługują one moje ciało, to niemożliwe
I nie mogą przestać

Czuję tylko muzykę
i chcę tylko śpiewać
Czuję tylko muzykę
i chcę więcej objętości

Jestem ofiarą zaklęcia
Musiałam wypić eliksir
Nie mogę znaleźć innego wyjaśnienia,to czysta magia
Elektryczna burza
Pokaż stałe kolory
Co sprawia, że wibruję

To jest moje przeznaczenie, część mojego życia
Nie mam wątpliwości, że to jest to
I to sprawia, że czuję się dobrze

Czuję tylko muzykę
i chcę tylko śpiewać
Czuję tylko muzykę

i chcę więcej objętości



Me despierta y me llama
No sé cómo sabe mi nombre
Quiero quedarme un poco aquí, me dice no
No puedo resistirme más
Ella me está gritando fuerte
Me pone aquí, me deja allá, me hace bailar

Siento como hilos me tienen atada
Manejan mi cuerpo, es imposible
Y no puedo parar

Yo siento sólo música
y ganas de cantar
Yo siento sólo música
y quiero más volumen

Soy víctima de un hechizo
Habré bebido una poción
No encuentro otra explicación, es magia pura
Una tormenta eléctrica
Denota sólidos colores
Que sobre mí me hace vibrar

Esto es mi destino, parte de mi vida
No me quedan dudas, ella es única
Y me hace sentir bien

Yo siento sólo música
y ganas de cantar
Yo siento sólo música
y quiero más volumen

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka