Gente- Wywiad

Martina Stoessel:
Aktorka Violetty opowiada wszystko o : sukcesie, sławie, jej relacji chłopakiem i uroczystości pożegnalnej przed ich europejską trasą.
Nueva foto de Martina para la Revista GenteMArtina Stoessel


Jestem gotowy. Tata poradził mi napisać wszystko, co czuję w pamiętniku. Gdy wszystko jest gotowe do pisania, można znaleźć inspirację na tych stronach. To jest dobre, bo się nie zapomina wielu rzeczy.

"Miłość jest doskonałym napędem w mojej drodze"
Violetta-zjawisko Disney Channel, jest już w Europie. W Sobotę odwiedzi 26 miast Europy, aktorzy swoją trasę zakończą u Luna Park i będzie tam nawet mini film dokumentujący trasę.

WYWIAD:
Jak to jest być tak znana w wieku 16-stu lat?
Bezpośredni odnośnik do obrazkaJeszcze się uczę. Próbuję dowiedzieć się , co się ze mną dzieje. Violetta nauczyła mnie pewności na scenie, jak się poruszać i co powiedzieć po reakcji publiczności. Również jestem bardzo uważny, bo dobrze jest mieć odniesienia.
Od kogo się uczysz?
Od artystów, którzy znani są na całym świecie. Spędzam dni oglądając filmy,np z Beyoncé. Czasami smuto jest Panch, mojemu nauczycielowi śpiewu i mówię: Widzisz? Chcę zrobić takie show!Najważniejsza jest relacja z ludźmi, która określa artystę.
Jak myślisz, już po fenomenie?
Przed tym boom, moi rodzice tłumaczyli mi: "Cokolwiek się stanie, Violetta jest tylko momentem w twojej karierze. Ważniejsze od tego wszystkiego jest to co ty chcesz''.
"Dziś obiecuję, że chce być piosenkarką. Mój następnym marzeniem jest, aby nagrać własny album z piosenkami, które motywują.
Co chcesz przez śpiew?
Że świat zawsze może być lepszy. Na drugi dzień byłam na czacie z przyjaciółmi zobowiązałam się do ochrony środowiska. Z małych gestów można przyczynić. Chciałbym również mówić o wartości takich jak dotyk, uśmiech. Ja, na przykład, jestem podekscytowana miłością, która zwracana jest do dzieci  z zespołem Downa.
Czujesz, że chcesz komponować?
Tata motywuje. 
Bardzo. Zaproponował też inny pomysł... żyć rzeczywistością! Pisze książkę o moim życiu. Omawia wartości marzeń i skrajnej super-gwiazdy, która wraca do domu i zamawia pokój. Chciałabym powiedzieć dziewczynom, kim naprawdę jestem, poza charakterem. 
Rodzice i rodzeństwo:
Mama jest moim bezwarunkowym przyjacielem. Tata jest moim doradcą. Mój brat, Fran, moim wielkim powiernikiem. Przez nich jestem chroniona, prowadzą mnie. Czasami mogę protestować, ale bez ich bliskości nie byłabym tym kim jestem.
To co został ci z dziecka?
Mariana: Sytuacje w lustrze, dale robi to samo od dwóch lat.
Martina: Mamoo!!. Chciałam zostawić to jako część mojej prywatności.
Mariana: Może mieć w ręku buty lub dezodorant, cokolwiek pełni rolę mikrofonu. Zobaczy jak wygląda i zaczyna śpiewać piosenki i wędruje.
Martina: Jestem w dobrej formie, a naglę otwierają się drzwi ''Możesz się uciszyć, proszę?'' i mnie wyzywa. I tak nie słuchm mojego brata, tylko słyszę w tle: ''Hej, chcę spać!''



Kolorowe życie Violetty:
W 4 stwierdził: "Chcę być sławna." W 8 praktykowane autografy dla przyszłości. Brała lekcje śpiewu, tańca i do dzisiaj gry na gitarze . Nagrała utwór '' Libre soy'' (w języku włoskim) do FROZEN, nowego filmu Disneya. Ma ponad 30 oficjalnych fanklubów na całym świecie. Około 5,5 mln widzów, a jej 70 milionów fanów powielana jego piosenki na YouTube. Zjawisko, które jest używane w kilku językach

































Nie może zabraknąć w jej torebce:
  • Komórka(obudowa z motywem Kubusia Puchatka). Chciałabym odzwyczaić się od tego gadżetu. Czasami jesteśmy w samochodzie i mama mnie wyzywa''Tini, czy wiesz, że świta istnieje? Obniżam okna i oglądam zieleń:)''
  • Buty'' Jestem fanką do szaleństwa! Powoli mam pozwala mi nosić buty na wyższej platformie (śmiech)''
  • Muzyka'' Niezbędny jest mój I-pod z muzyką pop''

















Więcej zdjęć:

Ouch!!!Foto de Martina para la Revista GenteNueva foto de Martina para la Revista GenteBack de fotos de Martina para la Revista GenteMartina con la bandera de Argentina

Backstage:


















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka