Bardzo Ważne Informacje- Informacje. (Proszę o Przeczytanie) Patty

Witajcie Kochani!
Przepraszam za moją nieobecność na blogu i braku postów z mojej strony , lecz miałam małe problemy prywatne, nie miałam przy sobie komputera i nie mogłam dzielić się z wami nowymi informacjami.
Jednak muszę jeszcze rozpocząć dość nieprzyjemny temat. Jak chyba wszyscy widzą -------------->
Po prawej stronie znajduje się mała ankieta na temat: " Czy lubicie Patty". Większość zaznaczyła ,że "Tak"
za co wam kochani serdecznie dziękuję; jesteście naprawdę wspaniali ;* :33.
Są jednak osoby które zagłosowały na " Nie". Nie chodzi mi o to ,żeby te osoby się przyznały czy coś w tym stylu; oczywiście ,że nie! Szanuję ich decyzję i na pewno mieli powody żeby zaznaczyć tą a nie inną odpowiedź. Mam tylko do was kochani małą prośbę. Głównie dla tych którzy nie przepadają za mną i za moimi postami. Czy jest coś co chcielibyście żebym w swoich postach poprawiła? Może coś was obraziło? Nie podoba się wam mój charakter pisania? Proszę o odpowiedź w komentarzu. Na wszystkie 'skargi' które zamieścicie w komentarzach będe odpowiadać w następnym poście. Proszę też nie podchodzić do tego w stylu 'nie chce mi się'. Proszę żebyście mi napisali. Oczywiście nic nie będę hejtować wszystko jest dla mnie zrozumiałe. Oczywiście Ci co zagłosowali na Tak też mogą mi napisać :)

Jest jeszcze jedna kwesta dotycząca mojej osoby.
Pojawiła się taka sytuacja ,że moje posty nie należą do postów informacyjnych jak posty Kingi. Nie mam w posiadaniu i nie znalazłam stron z najnowszymi, ciekawymi informacjami. Od początku zakładałam ,że moje posty będą raczej w charakterze - muzycznym, rozrywkowym. Czasami jeśli wpadnie mi jakaś informacja to oczywiście napiszę lecz jak na razie to nie jest możliwe. Chodzi mi tu głównie o to czy życzycie sobie takich postów czy bardziej wam zależy na świeżych informacjach.
Jeśli okaże się ,że nie lubicie czy nie chcecie takich postów o muzyce czy rozrywkach będę zmuszona jednak zrezygnować z przywileju prowadzenia tego bloga. Każdą decyzję zrozumiem i nie bójcie się mi napisać :) Ja się nie obrażę. Więc proszę was o komentarze. Ja nie dostarczę wam świeżych informacji. Przepraszam Was Bardzo! Czekam na komentarze.

3 komentarze :

  1. Właśnie mogłabyś dodawać jakieś nowe zdjęcia i informacje z życia aktorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś być częściej na blogu

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka