Lodovica Comello - Universo teledysk i tłumaczenie


OGLĄDAJ

Kolejne marzenia znikają, nie dając mi nadziei 
Nie poddaję się, nie poddaję się
Im bardziej świat kręci się tak
Mój własny świat dalej trwa
To co mnie otacza, nie ma końca
Ponieważ żyję tak, że wszystko jest możliwe

Podróżuję we wszechświecie
Odrodzona, przeżywając swoje marzenia, moje sny
Ponieważ podróżuję we wszechświecie
Poszukuję tego co zaginęło
Przysięgam, że to zrobię

Jeśli moje życie prowadziłoby to przedstawienie
Wróciłabym, aby zobaczyć, zrozumieć je, zrozumieć je
Niepowodzenia życiowe
Sens, aby dostrzegać je, jeśli cię nie dotykają
Powrócę do przeszłości
Wymażę wszystko, zacznę od początku

Podróżuję po wszechświecie 
Odżywam, przeżywając moje marzenia, moje marzenia
Ponieważ podróżuje we wszechświecie
Szukam tego, co zaginęło
Przysięgam, że to zrobię.

To co mnie otacza nie ma końca
Ponieważ żyję tak, że wszystko jest możliwe

Podróżuję we wszechświecie
Odrodzona, przeżywając swoje marzenia, moje sny
Ponieważ podróżuję we wszechświecie
Szukam tego co zaginęło
Przysięgam, że to zrobię




Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka



2 komentarze :

  1. Po co dodajesz tłumaczenie translatora google? To nie ma sensu czytałaś to chociaż czy tylko kopiuj wklej? Człowiek który by to przeczytał poprawił by chociaż żeby był sens...

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka