Witajcie

Witajcie Kochani! 
Na początek, chciałbym serdecznie podziękować ,że właśnie mnie wybrano do współtworzenia tego bloga. Nie sądziłam ,że mi się uda. 
Mam nadzieję ,że moje posty będą wam się podobały i ,że wspólnie będziemy odkrywać sekrety Violetty, słuchać nowych piosenek i świetnie się bawić. Już nie mogę się doczekać :) 




Pewnie chcielibyście się dowiedzieć czegoś o mnie...
No więc tak; 
Mam na imię Patrycja. Mam 12/13 lat ;). Moim hobby jest MUZYKA ( <3). Fanką Violetty jestem od początku. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam reklamę na Disney Channel ,że będzie nowy serial, pomyślałam sobie: "Świetnie, znowu jakiś głupi serialik"..Z ciekawości obejrzałam pierwszy odcinek, i jak na razie nie opuściłam ani jednego. Kocham Violette, uwielbiam wszystkich z osobna, wszyscy mają talent do tańca i śpiewu, są świetni <3. 
Moje Top 3 ulubione piosenki to:
1. Soy Mi Mejor Momento
2. Te Creo
3.Sie es por Amor. 
Mam obydwie płyty które wyszły, czekam na koncert w Polsce no..to chyba tyle..Oczywiście jestem za Leonettą, ale Tomasa też lubiłam ;(. Diego nie przypadł mi do gustu..

Mam nadzieję ,że podobał wam się post i
Do Zobaczenia w Kolejnym :))

Patty <333



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka