Wpis na oficjalnej stronie Tini - wiadomość z Polski !

Jak pewnie wiecie Martina Stoessel posiada oficjalną stronę, którą sama prowadzi - [KLIK]. Często wstawia tam wiadomości, które dostaje od fanów (poprzez maila). Dzisiaj zauważyłam, że pojawiła się tam wiadomośćz Polski! Wiadomość od Hani Błaszczak! 

DALEJ - WIĘCEJ INFORMACJI! 




Treść wiadomości :




Tłumaczenie:
 Hania Błaszczak.
 Nazywam się Hanna i mieszkam w PolsceMam 12 latKilka razy dziennie odwiedzam Twój TwitterPodczas drugiego sezonu, premierowe odcinki Violetty oglądałam w języku hiszpańskim, wstawałam o 6:00, aby zobaczyć, jak filmiki, które wstawiane były w nocy. Niestety, nie rozumiałam w 100%, bo nie umiemhiszpańskiego, i piszę do ciebie dzięki internetowi :) Jestem twoją fanją i kocham się słuchać i na Ciebie patrzeć, jak grasz w serialuMoim największym marzeniem jest Cię spotkać Ciebie, LodoAlbe, Cande,MechiClariRuggero, Jorge, Diego, Xabiego, Samuela, Nicolasa i Facu na żywoNawet wzięłam udział wkonkursie organizowanym przez Disney Channel Polska, można wygrać bilety do Włoch na En Vivo, ale mammałe szanse. Widziałam wszystkie TwittCamyPodziwiam! .....

Tłumaczenie powinno być dobrze, za jakieś niedociągnięcie przepraszam! Jestem bardzo mile zaskoczona, że Tini udostępniła tą wiadomość! Widziałam już meile z Francji, Brazylii, Chile.. z wielu krajów :) Teraz przyszedł czas na Polskę! 

http://violettaxx3.blogspot.com

1 komentarz :

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka