Tłumacznie ♥

                                            Yo Soy Asi



Escucha y siente,
sube el volumen
vas a enloquecer,
enloquecer, enloquecer, oh
Entiende y siente
de corazones rotos
soy el rey, yo soy el rey
soy el rey, oh
En mi ritmo ponte a bailar
ven conmigo, déjate besar,
yo sé que te va a gustar
mi estilo te va a conquistar
Tu pies ya se mueven al compas
sé que no lo puedes evitar
no intentes luchar,
¡mi estilo te va a conquistar!
Y es que yo soy así
mi vida es alocada
sin decir voy a mil
mi ley es todo o nada
Y es que yo soy así
con solo una mirada
vas a quedar de mí
por siempre enamorada.
Escucha y siente,
ya tus amigas te pueden contar,
pueden contar
que bien la pasarás
Entiende y siente
estoy aquí, la fiesta va a empezar,
va a empezar,
la fiesta va a empezar
En mi ritmo ponte a bailar
ven conmigo, déjate besar,
yo sé que te va a gustar
mi estilo te va a conquistar
Tu pies ya se mueven al compas
sé que no lo puedes evitar
no intentes luchar,
¡mi estilo te va a conquistar!
Y es que yo soy así
mi vida es alocada
sin decir voy a mil
mi ley es todo o nada
Y es que yo soy así
con solo una mirada
vas a quedar de mí
por siempre enamorada.
Oye, yo soy así
Pregunta por ahí,
pero contigo…
Todo cambia
cuando te acercas a mí
tus ojos me hacen sentir
que estoy volando, volando
Tu presencia
mi mundo completa
te haré mi princesa
hoy con un beso
Tu pies ya se mueven al compas
sé que no lo puedes evitar
no intentes luchar…
Y es que yo soy así
mi vida es alocada
sin decir voy a mil
mi ley es todo o nada
Y es que yo soy así
con solo una mirada
vas a quedar de mí
por siempre enamorada.
Es que yo soy así,
sin decir voy a mil
Es que yo así
con solo una mirada
vas a quedar de mí
por siempre enamorada.
Oye, yo soy así.
Posłuchaj i poczuj,
daj głośniej,
oszalejesz,
oszalejesz, oszalejesz, oh
Zrozum i poczuj
złamanych serc
jestem królem, ja jestem królem
jestem królem, oh
Tańcz w moim rytmie,
chodź ze mną, daj się pocałować,
wiem, że ci się spodoba,
mój styl podbije twoje serce
Twoje stopy już ruszą się do taktu
wiem, że nie możesz się oprzeć,
nie próbuj walczyć,
mój styl podbije twoje serce!
Taki już jestem,
moje życie to szaleństwo,
bez wahania wspinam się na szczyt
moje prawo – wszystko albo nic
Taki już jestem,
jednym spojrzeniem
będziesz na zawsze
we mnie zakochana.
Posłuchaj i poczuj,
twoje przyjaciółki mogą ci powiedzieć,
mogą powiedzieć,
jak dobrze ci ze mną będzie
Zrozum i poczuj,
jestem tutaj, a fiesta zaraz się zacznie,
zaraz się zacznie,
fiesta zaraz się zacznie
Tańcz w moim rytmie,
chodź ze mną, daj się pocałować,
wiem, że ci się spodoba,
mój styl podbije twoje serce
Twoje stopy już ruszą się do taktu
wiem, że nie możesz się oprzeć,
nie próbuj walczyć,
mój styl podbije twoje serce!
Taki już jestem,
moje życie to szaleństwo,
bez wahania wspinam się na szczyt
moje prawo – wszystko albo nic
Taki już jestem,
jednym spojrzeniem
będziesz na zawsze
we mnie zakochana.
Słuchaj, taki już jestem,
zapytaj innych,
ale z tobą…
Wszystko się zmienia,
kiedy się do mnie zbliżasz
twój wzrok sprawia,
że odlatuję, odlatuję
Twoje obecność
uzupełnia mój świat
będziesz moją księżniczką
po jedynym pocałunku
Twoje stopy już ruszą się do taktu
wiem, że nie możesz się oprzeć,
nie próbuj walczyć…
Taki już jestem,
moje życie to szaleństwo,
bez wahania wspinam się na szczyt
moje prawo – wszystko albo nic
Taki już jestem,
jednym spojrzeniem
będziesz na zawsze
we mnie zakochana.
Taki już jestem,
bez wahania wspinam się na szczyt
Taki już jestem,
jednym spojrzeniem
będziesz na zawsze
we mnie zakochana.
Słuchaj, taki już jestem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka