Nabór



Szczerz mówiąc byłam sceptycznie nastawiona do tego, by zrobić nabór, ponieważ miałam już dwie dziewczyny w zespole i żadna z nich nie wytrzymała chyba miesiąca, bo po jakimś czasie straciłam z nimi kontakt i nie wiedziałam dlaczego już nic nie robią na blogu. Na prośbę jednej z czytelniczek mojego bloga, postanowiłam zrobić nabór i znaleźć chętną osobę, która chciałby zemną prowadzić stronkę oraz w miarę dysponuje czasem by robić posty. Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam do rozwinięcia:


Jeśli jesteś zainteresowana zgłoś się na violettanr1@onet.pl  w Swoim zgłoszeniu napisz: 




Temat wiadomości : NABÓR



Imię:

Kontakt:




Interesujesz się serialem ?


Śledzisz aktorów Violetty ?




W jakim stopniu znasz j. hiszpański ? ( nie będzie to brane pod uwagę,jednak warto wiedzieć)

Masz stałe źródło informacji??

Dlaczego chcesz ze Mną współpracować?

Czy będziesz regularnie wstawiać posty?




Wiek powyżej 9 lat (zmiana) ♥



ŚMIAŁO PISZCIE. JA NA PRAWDĘ NIE JESTEM TAKA ZŁA! :) 
WARTO SPRÓBOWAĆ,BO MOŻE CI SIĘ UDAĆ!

Nie masz nic do stracenia!


CZAS DO 19 lutego 2015r.


* Jeśli ktoś miałby jakieś pytania, związane z naborem, coś było by niezrozumiałe, to proszę kierujcie się z pytaniami na ask'a , bądź też piszcie do Mnie na pocztę Wszystko znajdziecie w zakładce 'kontakt'


CZEKAM !!

3 komentarze :

  1. Wzięłam udział<3
    Sprawdź Pocztę w Onet.pl


    Sandi<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Wiktoria interrsuje sie wszystkim co zwiazane z serialem w miare mozliwosci bede pisala nowinki

    OdpowiedzUsuń
  3. pokażcie zapowiedzi serialu np Priscilla pujdzie do wiendziena

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka