[ Organizacja ] Kilka słów ode mnie


Witam was. Wiem, że na blogu nie pojawiały się posty od ponad dwóch dni za co przepraszam. Chwilowo do jutra to ja blogiem się zajmuję lecz nie idzie mi najlepiej. Nie piszę postów, ale to sprawa szkoły. Niestety mam bardzo napięty grafik. Jestem harcerką, chodzę do szkoły muzycznej i jeżdżę na turnieje piłki nożnej, codziennie jakieś zajęcia dodatkowe. Za miesiąc ponadto mam konkurs chemiczno - matematyczny. Musze się uczyć. Ale spokojnie nie zapomniałam o was. Jutro postaram się coś napisać, mam nadzieję, że mi się uda i nie zawiodę was. Przepraszam i obiecuję się poprawić

3 komentarze :

  1. ja mam taka nadzieje bo jak ie bedzie od jutraa to juz nigdy nie wejde na tego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nie. Nie potrzebne mi tutaj groźby. Mam szkołę i to jest na pierwszym miejscu,

    OdpowiedzUsuń
  3. "O ja pizdole" moja reakcja na komentarz ewy -_-

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka