[ Opracowanie piosenki ] Crecimos Juntos


Sezon już się skończył, ale nie dla nas. My jeszcze długo będziemy przeżywać chwile zawarte w Violettcie. Ale nie zaszkodzi podsumować jedną z najlepszym dla mnie piosenek " Crecimos Juntos".
Piosenka jest magiczna, wykonywana jest przez wszystkie pary z trzeciego sezonu, czyli wszystkich uczniów Studia. Zapraszam po opracowanie do rozwinięcia. 


TEKST 
  

Crecimos juntos 
habia todo por hacer
Y caminamos
habia tanto que aprender

Crecimos juntos 
y sin querer halle tus manos
Fuimos creciendo 
con cada nota de aquel piano

Y ahora que?
Donde iran los que conocimos?
Los que llegamos al final

Voy por nuevos caminos
Con lo que hemos vivido
Magia y creatividad
Verdad en los corazones
Cielos de mil colores
Eso quiero recordar

Siempre a mi lado esta tu mano

Crecimos juntos 
con un sueno en cada mirada 
(cada mirada)
Y caminos 
con la pasion que nos guiaba 
(tanta pasion)

Crecimos juntos 
y asi pudimos reflejarnos
(Oh-oh-oh, oh-oh)
Fuimos cambiando 
pero siempre nos levantamos 
(Oh-oh-oh)

Y ahora que? 
(que?)
A donde iran los que conocimos?
Los que no estan
Los que seguimos
Y los que un dia volveran

Y ahora se 
(se)
Siempre estaras aqui a mi lado
Veo la luz que tu me das

Vou por novos caminhos
With all the things 
that we've been through
Magia e creativita 
La creativita
Verite dans le coeur
Ciel du mille couleurs
Eso quiero recordar

Siempre a mi lado esta tu mano
Que me ayuda a continuar
Y juntos ya llegamos al final 
(al final)

Like in a song
Qui recommence encore un fois
Para dar esperanca a um coracao
No hay final
Sei tu sei com'e
Niente da temere
I won't be afraid
Nada temere

Voy por nuevos caminos
Con lo que hemos vivido
Magia y creatividad
Verdad en los corazones
Cielos de mil colores
Eso quiero recordar

Siempre a mi lado esta tu mano
Que me ayuda a continuar

Y juntos ya llegamos al final

TŁUMACZENIE


Razem dorastaliśmy
Mieliśmy wszystko co zrobiliśmy
i chodziliśmy razem
Nie było łatwo tak wiele się nauczyć.

Razem dorastaliśmy
i przypadkowo znalazłem Twoje ręce.
Wyrośliśmy
z każdej nuty tego fortepianu.

I co teraz?
Gdzie się spotkamy?
Ci, którzy przychodzą do końca.

Są nowe ścieżki
z tego, co przeżyliśmy
Magia i kreatywność
Prawda w sercach
Tysiąc kolorów
Więc chcę pamiętać

Zawsze po mojej stronie jest Twoja ręka

Razem dorastaliśmy
z marzeniem w każdym skrócie
(każdy rzut oka)
I chodziliśmy razem
z pasją, która oprowadziła nas.
(tyle pasji)

Razem dorastaliśmy
i tak moglibyśmy zastanowić się
(Oh-oh-oh, oh-oh)
Były problemy
Ale zawsze wstawaliśmy
(oh-oh-oh)

I co teraz?
(Co?)
Gdzie się spotkamy?
Ci których nie ma
Którzy
Pewnego dnia powrócą

I teraz wiem
(Będziesz)
Zawsze będziesz tu przy mnie
Widzę światło, które mi dajesz

Odkryj nowe sposoby
z wszystkich rzeczy
To wszystko jest
magia i kreatywność
Kreatywność
Prawda w sercu
Kolorowe niebo
Więc chcę pamiętać

Zawsze po mojej stronie jest Twoja ręka
To pomaga mi, aby kontynuować
I razem dojść do końca
(Na końcu)

Podobnie jak w piosence
Jeszcze raz razem
Daję nadzieję z serca
Bez końca
Czy wiesz jak to jest
Niczego się nie obawiać
Nie bój się
Niczego się nie boję

Są nowe ścieżki
Z tego co przeżyliśmy
Magia i kreatywność
Prawda w sercach
Tysiąc kolorów
Więc chcę pamiętać

Zawsze po mojej stronie jest Twoja ręka
To pomaga mi to kontynuować
I razem z Tobą dojść do końca



Czy podoba wam się ta piosenka ? Idealna na zakończenie sezonu ? 

2 komentarze :

  1. SŁUCHALAM JA NA yt i jest piekna ale ja ich nigdy nie zaponem jak zawsze bede sluchac tej piosneki bo ich KOCHAM a ta iosneka jest sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądralińska V- Lovers...
    Po co ty tutaj potrzebna?

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka