Walentynki

Walentynki (ang. Valentine's Day) – coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, którego wspomnienie liturgiczne w Kościele katolickim obchodzone jest również tego dnia.


Pary w obsadzie Violetty

Cande i Ruggero 

Tini i Peter

Lodo i Tomas


Mechi i Xabiani
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Clara i DiegoBezpośredni odnośnik do obrazka

Jorge i StephanieBezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Dinsey Junior - Zabawa, która inspiruje.
O kimś zapomniałam?

4 komentarze :

  1. Kocham walentynki<333 Dostałam trzy walentynki i była dyskoteka<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze gdy miałam 10 lat kochałam walentynki poszłam do gimnazjum i ich nienawidzę . Przereklamowane święto w które strach jest wyjść z domu a co dopiero iść do kina na normalny film się nie da .

    OdpowiedzUsuń
  3. a jeszcze mechi i xabiani są parą i diego i clara

    OdpowiedzUsuń
  4. a Jorge i Stepe?

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka