FINAŁ!! Violetta 3 - odc. 80

[AKTUALIZACJA} Pojawił się nowy filmik z finałową piosenką:

Ostatni odcinek Violetty 3 już został wyemitowany, ale nie mamy co się martwić bo w Polsce jeszcze trwa ten sezon i będziemy mogli jeszcze raz obejrzeć finał. A w między czasie zobaczcie co aktorzy powiedzieli o ostatnich latach serialu:


Cały odcinek na dole!!
więcej zdjęć zza kulis - tuuuu
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Emocjonalne pożegnalne słowa rzucane od Violetta




Najbardziej pamiętnych momentów Violetta



Film zamieszczony przez użytkownika Tini Stoessel (@tinitastoessel)

Film zamieszczony przez użytkownika Tini Stoessel (@tinitastoessel)


5 komentarzy :

  1. Hej wszystkim! Chciałam bym zaprosić na mojego bloga o Violecie, dopiero nie dawno go założyłam i szukam czytelników. Z góry przepraszam właściciela za reklamę ale rozumiesz muszę się jakoś wybić. violettowypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nwm co ja zroibe gdy ie bedzie violci :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post! Wiele nowych informacji!
    /Sandi

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja będę robić bez najukochańszej MartinyTini Stoessel Violetty!!!!!!!:(

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka