[BLOG CANDE ] Witaj Barcelona, jesteś bardzo ładna

Obraz po

 W rzeczywistości to moje podsumowanie Barcelony - OGIEŃ! 

Wiesz, że obchodzenie urodzin uwielbiam, więc nie przegapiłam okazji do świętowania, bo Facu miał 10 stycznia i wyrzuciłam go z domu przez okno! Czy ktoś widział? 

Mieliśmy urodziny podczas koncertu, więc miałam szczęście, aby świętować, tak jak ja, na scenie robiąc to, co kochamy! Stadion Barcelony był niesamowity, bo był naprawdę ogromny. Było około 12.000 ludzi i razem zaśpiewaliśmy Happy Birthday do Facu, więc sobie wyobraźcie tą uroczystość. Poszliśmy na piękny obiad z ciastem czekoladowym włącznie. 

Dzień przed spędziłam na kupieniu prezentu, co nie było łatwe, ponieważ Facu tak jak ja, dość lubi zakupy, więc musiałem iść i szukać i szukać, aż znalazłam coś idealnego. Wreszcie myślę, że się udało, bo dałam dżinsy i koszulę, która miała swoją premierę! Myślę, że to dobry znak, prawda? Co o tym sądzisz? 
Wracając do Barcelony mówię, że pogoda była bardzo miła i towarzyszyła nam przez cały tydzień. wyobraź sobie,  dopóki nie poszliśmy na plażę i się opalaliśmy. 

Pewnego wieczoru po ostatnim koncercie na żywo w Barcelonie  mieliśmy jeszcze trochę czasu na spacer, więc poszliśmy na plażę. Zespół w składzie: Jorge, Stephie, Facu, Rugge, Jofito. Położyliśmy się na naszych kurtkach i leniuchowaliśmy w piasku, a nawet zanurzyliśmy nogi w morzu, przygoda, biorąc pod uwagę temperaturę !!!! Ponownie  muszę przyznać, że było dziwne opalać się w czapce i szaliku, myślę, że wolę bikini! 

Podczas jednego ze spacerów spotkałam bar, który wyglądał tak słodko, że aż trochę nachalnie. Bar o nazwie "Bar wróżek".  Ten bar jest obok Wax Museum w Barcelonie, a jak sama nazwa mówi, jest pełen bajkowych dekoracji, a przede wszystkim są pyszne tapas. Jeśli kiedykolwiek będziesz w Barcelonie idź i wyślij mi zdjęcie! Jorge, Stephie, Rugge i ja byliśmy bardzo zadowoleni z naszego posiłku w tym historycznym barze . 
Kilka wskazówek co nie przegapić będąc w Barcelonie : 


1. Boqueria Market (wielki bazar miejski położony przy ulicy La Rambla w Barcelonie )

Idź i zjedz pyszne tapas i deser spróbuj "Brazo Gitano" - specjalność Katalonii. Jest to rolada z kremem wewnątrz. 


2. Barrio Gothic średniowieczna dzielnica w Barcelonie, centrum barcelońskiego Starego Miasta) 



Chodź jego ulice i ukryj się. Jeśli z kimś grasz w chowanego !!! 


3. La Rambla (ruchliwa kilometrowa ulica w centrum Barcelony, popularna zarówno wśród turystów, jak i mieszkańców)  
Chodzić tam i z powrotem, tam i z powrotem.
5.Parque Guell ( duży ogród z elementami architektonicznymi)
Przesuwaj się i potwierdzaj, że jesteś w Barcelonie.

To tutaj były nagrywane odcinki do Violetty 3 



Mam nadzieję, że wkrótce latem uda mi się wrócić ! Bo teraz dobrze leżeć na piasku i słuchać szumu morza ... Chcę pływać! 

Buziaki !!!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka