Martina w magazynie S-Moda [Cały Artykuł]

Martina Stoessel

Podczas pobytu w Teatrze "Real" w Madrycie, Martina miała okazję zrobić sesję zdjęciową dla hiszpańskiego magazynu - S Moda. Obecnie po sieci krąży tylko kilka zdjęć z sesji, ale mamy tez kilka zdjęć zza kulis, mam nadzieję, że z biegiem czasu pojawi się ich więcej. Na oficjalnej stronie magazynu już pojawił się cały artykuł, więc zapraszam do czytania: Tini wspomniała też o POLSCE!!
Violetta żegna

Disney uczynił ją swoją latynoską księżniczką i wzniosła się jako niespotykane zjawisko telewizji. Teraz, Martina Stoessel żegna swoją postać z trasą koncertową.



Ona jest otoczona świtą pomocników i jest godnej akcesoriów jak każda szanująca się diva, który kontrastuje z jej drobnym wyglądem (nosi niektóre platformy około 14 cm). Kiedy fotograf prosi ą, aby mniej się uśmiechnęła, Martina Stoessel, Tini zażartowała: "Nie mogę, jestem dziewczyną z Disney'a!". S Moda ma ekskluzywny wywiad z najnowszą gwiazdą nastolatków z wielkiej fabryki snów: bohater serii dla dzieci Violetta , którego chwytliwe piosenki wyparły nawet Justina Biebera w wynikach wyszukiwania w serwisie YouTube, np. Si Es Por Amor, ma ponad 56 milionów odsłon.Dwa tygodnie po ukończeniu 18 lat, Argentyna jest w trakcie ogromnej trasy (ponad 70 koncertów w siedmiu krajach), aby zakończyć program, który właśnie wydał trzeci i ostatni sezon na kanale Disney Channel.

W związku z High School Musical i Hannah Montana, Violetta była rodzajem telenoweli dojrzewaniu: "Największy sukces w ostatniej dekadzie", mówi Graciela Padilla, specjalista w fikcji i rzeczywistości telewizyjnej na Uniwersytecie Complutense w Madrycie. Jest nazywana "niezwykłym osiągnięciem", bo jej głównym bohaterem jest dziewczyna. "Poza tym, dodaje, jest" biały ", pełna szacunku, która ma wsparcie rodziców." W Hiszpanii jest 61% dziewcząt w wieku 9-12 lat, która poddała się melodii, choreografii i "podstawowym składnikiem telenoweli jest kropelka inności (dziewczyna nie wiedziała o swojej mamie, nie żyje a była piosenkarką); Fabuła rozwija się powoli zrozumiane emocje każdego dziecka, gdy dojrzewa.  Czyli pierwsza miłość, zaginiona rodzina, swoje powołanie ...

"Po jednym odcinku wiedziałam wszystko"  mówi Mercedes Medina, specjalista audiowizualny na rynku na Uniwersytecie Nawarry.  Jednak zwolennicy dwumianowym Tini-Violetta (ponad milion tinistas na Twitterze, ponad sześć milionów, głównie dzewnczyny, na Facebooku) uwielbiam jej pokorę mówią: "Kiedy poprosił mnie aby przeprosić dwie dziewczyny, kiedy nie  mogła stanąć pozdrowić ich" - mówi Yanina, prezes oficjalnego fun clubu. Przysmaki nie byli sławni. "

Chociaż wydaje się, że zawsze chciał być. Wspiera ją, ojciec i menedżer, Alejandro Stoessel, renomowany producent w ArgentynieMiejska legenda głosi, że Disney Channel odrzucił inne(dziewczyny),  jedynie zauroczył się tym cudem, zawsze wspieranym przez ojca. "Oni wykonują wiele badań -opina rynku Padilla-. Rzadko się zdarza, że ktoś upadnie ". Ale wydawało się przewidzieć ich wymiary: merchandising nie poszedł daleko w emisji, w przeciwieństwie do przypadków takich jak w filmie Frozen , których elementy były już sprzedawane na długo przed premierą. W rzeczywistości firma posiadała licencję Violetta, kiedy już ją odzyskała zaczęła się gorączka, która doprowadziła do podwójnej płyty platynowej dla dwóch płyt i kariery Martiny, która już nie koncentruje co będzie  następnym krokiem w muzycznej olimpiadzie.

Martina Stoessel

Tini i Violetta są takie same dla wielu ludzi. Jakie ma to znaczy dla Ciebie?

Zaczęłam w wieku 13 lat i spędziłam swoje nastoletnie życie kręcąc sen. To był sen. Ja, ponieważ byłam mała, zawsze marzyłam o śpiewie, tańcu i byciu na scenie. Dzięki Violetta (sen) został spełniony i wychowałam się, ze wszystkimi ludźmi, którzy byli przy mnie, zawodowo i osobiście.

Czy trudno jest się pożegnać z postacią?

Tak. Będę związana z Violettą do końca życia. Ludzie zawsze będą pamiętać, a ja jestem szczęśliwa, ponieważ dała mi wszystko, kim jestem dzisiaj.

W jakim stylu muzycznym chcesz kierować swoja karierę?

I nie będę ograniczać się do jednego stylu. Lubię pop, reggae, hip hop, ballady... Wszystkiego po trochu.  

Czy kiedykolwiek wyobrażałaś sobie, że staniesz się międzynarodową gwiazdą?

Nie, nigdy. Ani ja, ani ci z Disney'a, Pol-Ka [współproducent serialu], ani moi koledzy. Program miał się nazywać Valentina i to był pierwszy w historii firmy serial, który stał się w ciągu kilku dni znany. Nikt nie myślał, że to będzie tak udane. To było niesamowite. I to była pierwsza współpraca
 Ameryki Łacińskiej i Europy.

Trasa Violetta Live przebiega przez Włochy, Belgię, Holandię ... To szaleństwo, prawda?

Będąc tu, w Hiszpanii, mówiąc do ciebie. I ludzie pragną cię tak bardzo. Nigdy w życiu nie wyobrażałam sobie, że Violetta będzie tak kochana w Niemczech lub w Polsce. Nawet nie wiem, kiedy powiedzieć "cześć", bo oni już śpiewają piosenki. Niedawno zrobiłam mały koncert w Niemczech. Zaśpiewałam rożne piosenki i znali je całe. Nie wiem, co się stało. Tak, te piosenki są niesamowite, a historia jest dobra: podkreśla wartości, rodziny, przyjaciół, miłość ... Ale we wszystkich miejscach, gdzie się udaliśmy był szalenie.

W Stanach Zjednoczonych jeszcze nie. Chcesz osiągnąć ten rynek?

W zeszłym sezonie śpiewałam piosenkę w języku angielskim, Underneath, a ludziom się podobało. Na pewno byłoby niesamowite, ale jestem bardzo zadowolona z tego, co mam.


Martina Stoessel

Co z portalami społecznościowymi?

One są najlepszymi przyjaciółmi i mogą być twoim najgorszym wrogiem.

Jak podjąć krytykę?

Jestem rozsądna. Spróbuj być nieco silniejsza każdego dnia, ale czasami to boli.

Powiedziałaś przy okazji, że czujesz, że musisz dawać przykład ...

Myślę, że faceci, którzy widzą Violetta będą kolejnymi właścicielami świata i tego, co jest przekazywane w ramach programu, z piosenkami i to, co robię. Artysta ma możliwość wysyłania wiadomości do świata i musimy ją wykorzystać.

Nosi tatuaż, który mówi All You Need is Love. Czy jesteś fanka The Beatles?

Nie wiem, czy jestem fanem, ale chcę tatuaż każdego zdania. To odnosi się do miłości w każdym calu: wobec siebie, partnera, rodziny, znajomych, ze światem.

 Dziewczyna Disney'a z tatuażem?

Wyobraź sobie. Oni nie lubią tego za bardzo, ale kiedy usunę makijaż, z charakteru jestem Martina.

Co czujesz dorosłych?

Wychowałem się bardzo szybko. W wieku 14 lat zaczęłam być z ludźmi z 20 lub więcej, pracować, mieć obowiązki, wstawać wcześnie rano, wycieczki trwające dziewięć miesięcy ...

Martina Stoessel

Żałujesz, że coś ominęło?

Gdy ktoś wybiera zawsze coś straci i coś wygra. Otrzymałam więcej niż straciłem. Nie chodziłem do szkoły z przyjaciółmi, jak robiłam wcześniej i wiele innych rzeczy. Ale nadal widzę, kiedy mogę, staram się brać je ze sobą na wakacje. 

Ostatnio pojawił się w argentyńskim programie z bardzo sexy wyglądem i tańcem z motywem z Beyoncé. To był inny poziom ...

Podobało Ci się? W tym sezonie miałam więcej czasu i wznowione lekcje hip hop. Zrobiliśmy tańca i gdy zadzwoniłem program powiedział: "Mogę tańczyć moje" choreografii "? Fani poznali mnie jako Tini, koniec Violetta, jest już nagrany.

Porównując zmiany Miley Cyrus w serialu Hannah Montana zmiana jest nieunikniona.

Wydaje się bardzo utalentowany, ale chcę czegoś innego.

Więc mama nie musi się bać?

Chyba tak [śmiech], mówią, że wszystko skończy się tak samo, ale to się nie stanie.

Jakie masz odniesienia?

Zawsze słucham mojego taty, w każdej decyzji.

Jaka jest definicja artysty?

Zawsze stara się przekazać miłość, jest zadowolony z tego co ma i walczy o swoje cele. Ponadto stara się pokazuje siebie Jestem zwykłą dziewczyną, która poszła do szkoły i moje marzenie się spełniło.

Naprawdę wygląda jak normalna dziewczyna?

Tak. To co się dzieje, jest to, że ludzie często widzą bardzo produkowanych artystów i zawsze uśmiechniętych. Wydają się mieć idealne życie. Ale ma normalne życie z pięknych rzeczy i złych rzeczy.

Tłumaczenie wykonała Kinga- 
właścicielka bloga 
violetta-nr1.blogspot.com
Kopiowanie zabronione!!



KULISY SESJI

Bezpośredni odnośnik do obrazka

1 komentarz :

  1. Kocham Tini<3 Znowu wspomina o Polsce!!! Ciekawa tylko jestem kiedy będzie Tinicam ;)
    /Sandi

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka