Crecimos Juntos - druga płyta z trzeciego sezonu


To już pewność, że ukaże się najnowsza i ostatnia płyta trzeciego sezonu Violetty.
Więcej informacji w rozwinięciu.
Dość długo nie było słychać o nowej płycie, wszyscy myśleli, że Gira Mi Cancion jest tą ostatnią, ale nie.

Już 20 marca płyta zostanie wydana w Ameryce Łacińskiej i
14 kwietnia w Hiszpanii , ale wiem, że ktoś już miał okazję by dostać ją wcześniej. Na Twitterze pochwaliła się tym jedna z fanek. Zobaczcie jak się prezentuje całość;

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Na tylnej stronie płyty możecie zobaczyć jakie utwory się na niej znajdują.

Moim zdaniem, okładka jest trochę za różowa i nie podoba mi się, że jest na niej sama Violetta, ponieważ tytuł "Dorastaliśmy razem" (tł. Crecimos Juntos) wskazuje na to, że powinni być pokazanie wszyscy razem.

A wy co o tym sądzicie?

2 komentarze :

  1. Fajny post! A skoro już tu jestem chciałam zaprosić na mojego bloga, który również jest o Violecie. Znajdziecie u mnie ciekawostki na temat aktorów i serialów jak i na mój temat. Co dziennie można otrzymać dedykty i wygrywać w konkursach! Jeszcze raz serdecznie zapraszam! violettowypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!!! I koniecznie muszę mieć tą płytę:D Też mam bloga co prawda nie piszę tam tak dużo bo niedawno zaczęłam ale będzie mi miło jak tam zajrzycie i napiszecie komentarz:) Dziękuję jak zajrzycie;) violetta-oczami-fanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka