[BLOG CANDE] A potem przyszedł 83 koncert w Łodzi

Obraz po

No cóż, tak, tym razem jest to poważne ostatni cel EUROPY- VIOLETTA LIVE!. Wielkie litery, przepraszam, ale nie mogę w to uwierzyć! Minęły trzy miesiące Wow! 

Bardzo odległy cel,  dlaczego? Ostatnim miejscem była Polska. Ilu fanów mamy w Polsce! To niesamowite! Ponadto zawsze czytam, że pisaliście tutaj wielu fanów z tego pięknego kraju, więc chciałam poznać trochę kultury w pięknym mieście, Łodzi.
W Łodzi był obecny moja dobra przyjaciółka Clarita Alonso. Ale to trwało i ogólnie dużo czasu się nie wiedziałyśmy i zdałam sobie sprawę, że brakowało mi rozmów z nią !!! 
W sobotę przybyłam samolotem o 6 rano, bardzo wcześnie. W hotelu zostawiłam swoje walizki i z Rugge poszliśmy na mały spacer po Łodzi i zjeść coś pysznego.
Jak wiesz, próbowałam dotąd spróbować typowych rzeczy dla każdego kraju, który odwiedziłam i Polska oczywiście nie była wyjątkiem i zachęcam do spróbowania lokalnej kuchni. Danie było nazywane Barszcz Czerwony (mam nadzieję, że dobrze napisałam, bo napisał na kartce papieru) To typowe danie polskiej kuchni to zupa z buraków i cebuli, która jest przepyszna i będę starała się zrobić ją, kiedy wrócę do domu.
Kiedy zrobiliśmy jeden krok na ulicy z Rugge po pysznym danie zaczął padać grad bez przerwy, więc musieliśmy się szybko schować i zaczekać aż przestanie padać.
Po dwóch pokazach, które zrobiliśmy w Łodzi zakończyła się trasa Violetta Live, i wiesz, ile pokazów zrobiliśmy w ciągu trzech miesięcy? 83 koncerty. Powiedzieć ci coś? Płakałam jak dziecko, gdy kurtyna opadła przy ostatnim koncercie.
Jako, że był to ostatni koncert niektóre rzeczy zostały zmienione. Powiem wam, że to był pokaz dekoncentrujący i o niektórych dowcipach nie wiedzieliśmy. Na przykład Mechi zamieniła się miejscami w "Ser mejor" i tańczyłam z Rugge a ona z Samu. Albo Jorge i Rugge założyli koszulki na ostatnim występie z napisem "Dynamic Duo" i wszyscy byliśmy zaskoczeni z tej nagłej zmiany ubrania. Ale najlepszy żart był od techników. Przy piosence "En Gira" tańczymy z walizkami. Nigdy nie zgadniesz co nam zrobili? Powkładali coś ciężkiego do naszych walizek. Więc wyobraźcie sobie, naszą choreografię z ciężkimi walizkami. NIEMOŻLIWE! Ale musimy przyznać, że ten żart był oryginalny.
To było bardzo zabawne i wzruszające show, ale teraz przyszedł czas na upragnione WAKACJE !!!
A potem w Ameryce Łacińskiej, więc nie ma czasu na łzy, tak, że zwracamy wkrótce, by spotkać się z publicznością i nadal robić to, co kochamy.

2 komentarze :

  1. Serio, tłumacz? -,-
    Jak macie wstawiać posty przetłumaczone z tłumaczem google, to najlepiej w ogóle ich nie wstawiajcie. Każdy potrafi kopiuj - wklej i już wie o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale muszę cię rozczarować, ponieważ nie korzystałam z tłumacza google. Jeśli nie chcesz to nie musisz czytać ani oglądać tego bloga, skoro sama możesz wyszukać to w internecie :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka