[BLOG CANDE] Cześć Mediolan!!

Obraz po
Czekałam wiele osiągnąć Mediolan. Można zapytać ... Z powodu zakupów? Z powodu pizzy? Z powodu makaronu? Nieee, to nie taki powód. Czekałam, ponieważ Mediolan był moim spotkaniem z Lodo! 

Wiesz, Lodo i ja jesteśmy wielkimi przyjaciółkami i rozdzieliłyśmy się w grudniu w Buenos Aires, było trudno. Dzieliliśmy razem mnóstwo czasu, a ona mieszka w Argentynie. Dzieliliśmy kolegów, wykłady, wycieczki, a przede wszystkim wspólną pasję do tego, co robimy. Więc,gdy uściskałyśmy się praz ostatni pod koniec 2014 roku, czekałyśmy na to spotkanie.
Przyjechaliśmy do Mediolanu: Ja, Alba, Ruggero, Jorge i nasz wielki choreograf Vero, udaliśmy się na pokazowy proces koncertu Lodo. Wszyscy bardzo chcieliśmy zobaczyć ją na scenie, widzieliśmy dwie próby. 
Co mogę powiedzieć? Niesamowita. Byłam tak podekscytowana, bo widziałam, moją dobrą przyjaciółkę, która spełnia swoje marzenie i bardzo chętnie dzielę się z nią. 
Po obejrzeniu jej błyszczącej na scenie, kobiety były gotowe pójść z nią na próbę generalną.Wyobraź sobie, razem debatują, który był lepszy i pomagają określić ostateczne szczegóły każdego stroju. Mieliśmy dużo zabawy! 
To było niesamowite towarzyszyć przez cały dzień Lodo + próby generalnej, ale nie było już czasu na relaks i wspaniały posiłek. Lodo zabrała nas do tajskiej restauracji, którą kocha. Początkowo , potwierdzam, że nie byłam przekonana, aby zjeść "THAI"  .Ale podkreślam, że polubiłam, naprawdę ...!  Nigdy nie jadłam takich egzotycznych smaków i jeszcze takich bogatych. Wiesz co? To był mój pierwszy raz, kiedy jadłam tajskie jedzenie, ale na pewno to nie będzie ostatni!
Po kolacji, przede wszystkim podzieliliśmy się najnowszymi wiadomościami o naszym życiu, zdecydowanie nie było czasu się pożegnać. Więc Alba, Vero i ja, zamiast iść spać z innymi Violettos do hotelu, poszliśmy do Lodo i byłą Pidżama Party! Oczywiście wliczone czekoladki i więcej rozmów do wczesnych godzin porannych! 
Widziałeś jej najnowszy klip wideo? Pewien, tak, ale ja go kocham, tutaj mogę zostawić link:
Z drugiej strony muszę powiedzieć wam trochę jak umiem włoski. NIE ZA BARDZO! Haha  wiele osób twierdzi, że jest podobny do hiszpańskiego, ale ... nie  zgadzam się z tym !!! 
Jestem wystarczająco chętna do nauki, i wiele razy miałam okazję, ale nie umiem się komunikować. Ale na szczęście Rugge jest dobrym nauczycielem! I myślę, że w ciągu dwóch lub trzech lat mój włoski będzie idealny haha!
Aby przejść do sedna, powiem ci, że ostatniej nocy w Mediolanie, po niesamowitym show, z super ciepłą publicznością, która śpiewała wszystkie utwory, zdecydowałam, że najwyższy czas na RICO palone, więc zdecydowaliśmy się zjeść w restauracji Pupi Zanetti, jednego z najlepszych graczy argentyńskiego futbolu, oprócz tego, że gra dobrze w piłkę ma restaurację w Mediolanie, gdzie pozwoli Ci poczuć się jak w domu! 
Wziąłem i zrobił zdjęcie z Puppi, uznaję, że czułam się trochę zakłopotana prosząc o zdjęcie, bo jestem bardziej nieśmiała niż myślisz, ale hej, zachęcił mnie i zapytał, a kiedy zobaczył to mój ojciec, oszalał !! Bo jest wielkim fanem piłki nożnej. Można więc powiedzieć, że zrobiłam to dla taty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka