Violetta Live LatinoAmerica

Dlaczego Ruggero nie ma podczas Violetta Live?
Nie którzy już to zauważyli inni nie. Na wszystkich zdjęciach poniżej, z przygotowań do ViolettaLive, ani razu nie widać Ruggero i tak miało być.


Serialowy Fede już nie wystąpi na scenie razem z ekipom Violetty.

Poinformował o tym na twitterze:


TŁ: Jak już się zorientowaliście, w dalsze części show mnie nie będzie, bo przygotowuję się do innego projektu. DZIĘKI MOJEJ DRUŻYNIE I WAM!!!



TŁ: Po raz pierwszy mogę zobaczyć show jako widz i jestem podekscytowany.

PIOSENKI:

Abrázame y VerásBezpośredni odnośnik do obrazka

Amor en el aire



Mas Que Dos



Underneath it all


Supercreativa

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Te creo
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Ser Mejor
Bezpośredni odnośnik do obrazka

On Beat

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Codigo Amistad
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Voy por Ti
Bezpośredni odnośnik do obrazka

En Gira

Bezpośredni odnośnik do obrazka









Bezpośredni odnośnik do obrazka
Już w Buenos Aries rozpoczęła się druga część międzynarodowej trasy koncertowej ViolettaLive. Przygotowania i próby ruszyły już wielką parą.Więcej w rozwinięciu:
Bezpośredni odnośnik do obrazka



SCENA:

Od gwiazd:

PRASA:


ZAPOWIEDZI:



Powtórka choreografii:


POST BĘDZIE AKTUALIZOWANY

4 komentarze :

  1. Ej tam są napisy od garderoby chłopaków wszystkich oprócz Ruggero

    OdpowiedzUsuń
  2. http://leonettaparasiemprestoryxxiw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej założyłam strone na fb na temat violetty, dopiero się rozkręcam. Zapraszam do polubienia
    https://www.facebook.com/pages/Violetta-to-co-kocham-najbardziej/373542952840314?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja byłam w Łodzi na Violetta Live 2015 to był dziwne

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka