Hej! Nazywam się Weronika i jestem nową blogerką!

Tak się ciesze!To dla mnie niesamowite wyzwanie!Mam nadzieje,że się polubimy :-) .Przedstawie wam się trochę :-) .Nazywam się Weronika i mam 14 lat.Uczęszczam do pierwszej klasy gimnazjum.Moją największą pasją jej oczywiście nasz ukochany serial Violetta,ale uwielbiam też grać na gitarze! To takie magiczne! Jeśli macie jakieś pytania jeśli chodzi o mnie to śmiało piszcie ;-) .Potem wstawie post o Violetta Live w Polsce.Wiem,że to może za późno,ale nie było mnie jeszcze na tej stronce,gdy był na to czas :-( . Pozdrawiam,trzymajcie się!



4 komentarze :

  1. Ciesze się mam miłośniczke na blogu I też jestem Weornika :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ile będziesz tak okolo dodawac informacje o violetcie i czy bedziesz dodawac nowe odcinki z serialu violetta3???? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka