Po prostu Tini.Martina Stoessel.Książka o mnie. [Wercia]


Mnóstwo ciekawostek, osobistych informacji, nieznanych sekretów z życia aktorki: jej wspomnienia z dzieciństwa, ze szkoły, przemyślenia na temat jej kariery, informacje o relacji z rodzicami, bratem, jak zaczęła się jej przygoda z aktorstwem, ze śpiewaniem, jakie są jej marzenia, plany na przyszłość.



CENA: 32,99



Tini: 
Wszystko to, co chciałam dla Was napisać, ponieważ wiem, że łączy nas wyjątkowa więź.
Staram się jak najbardziej otworzyć moje serce i pokazać siebie.
Niektórzy znają mnie tylko z roli Violetty, z czego zawsze będę dumna, ale jestem Martiną i bardzo bym chciała, abyście poznali mnie taką, jaka jestem, po prostu… Tini!



Zachęcam was do przeczytania tej książki,ponieważ dzięki niej dowiecie się i lepiej poznacie tytułową postać naszego kochanego serialu.Książka  podbija ta cały świat i większość v-lovers już ją przeczytała!Nie bądźcie gorsi! V-lovers! Łączmy się!


Inne posty odnośnie książki:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka