[BLOG CANDE] Włochy, ostatni przystanek ... RZYM!

Obraz poPowiem ci, że to nie jest stosowane, gdy byliśmy przejazdem w Rzymie bez przerwy padało  !!!!
Rzym to piękne miasto i wizyta jest zawsze przyjemnością, ale otwarcie parasola było trudniejsze niż się spodziewałam. Dlaczego? 
Więc zacznę od początku...


Pierwszy dzień byłam w Rzymie z Cou i Manu i kręciła filmiki i deszcz był stały. Postanowiłam, że nic się nie stało i kupimy parasole i płaszcze (które nie są najbardziej estetycznie, ale praktycznie rozpoznasz je gdzie spojrzysz) zwiedziliśmy Koloseum i rzymskie ruiny, dopóki nie byłyśmy przemoczone. Problem pojawił się, gdy umieściłam całą stopę w kałuży i miałam mokre od środka buta ... Wyobraź sobie, zimno na ciężkim poziomie!
Drugi dzień w Rzymie, wsadziłam głowę przez okno jak tylko wstałam ... Naprawdę ? Padało !! W każdym razie, nic nie przeszkadzało mi, żeby wstać z łóżka, bo to był szczęśliwy dzień pokazu. Ogólnie rzecz biorąc, wstaję w dobrym nastroju !!!
Tej nocy po pierwszych dwóch koncertach w Rzymie, zdecydowaliśmy się zabrać wszystkich na jedzenie w dzielnicy Trastevere. Trastevere, jak sama nazwa wskazuje jest po drugiej stronie Tybru( rzeka), która przecina piękne miasto, Rzym i okolicę ​​nigdy tam nie byłam i bardzo mi się podobało. 
Po kulinarnej części tego bloga, powiem, że w tej restauracji znalazłam danie typowe włoskie, była to uczta na mój gust. Nazywa się "Cacio Pepe" w języku hiszpańskim, ser i pieprz. Składa się z spaghetti, wiesz? Z serem i pieprzem !!! Nigdy nie próbowałem go, a teraz stał się fanatycznym ... na szczęście Rugge mówi, że jest specjalistą w przygotowywaniu spaghetti "Cacio Pepe". Nie próbowałam od niego, więc zobaczymy. 
Do tej pory nawet nie wyjrzało słońce, a my zbliżamy się do końca naszego pobytu w pięknym Rzymie. Były jeszcze dwa pokazy, ostatni obiad na Zatybrzu z Rugge, a następnie opuściliśmy Włochy by ustąpić Francji ... Ale stało się coś nieoczekiwanego i wszystko się zmieniło ...

Nasz lot był opóźniony i nie pozostawiając wcześnie rano, jak to było zaplanowane, ale w nocy. Wesz, co się pojawiło? SŁOŃCE ... Więc widać, że los chciał nas zatrzymać trochę dłużej w Rzymie.
Już więcej przygody pochodzą z Europy, teraz biorę te linie i zostawił mi powiedzieć, że zawsze czytam wszystkie komentarze i kocham, którzy lubią blog i filmy, bo kocham go! ... Więc czekam kontynuować dzielenie się ze mną tę podróż ...



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka