[BLOG CANDE] Witaj Francja, Cześć Lion !!

Obraz po
Naprawdę trzeba przyznać, że francuski jest bardzo trudnym językiem!
 Czy pamiętasz jak mówiłam, że mój włoski nie jest najlepszy, ale stara się go bronić? Cóż mój francuski nie służy do obrony osobistej, ponieważ jest zerowy.
Nie mogę się komunikować i to mnie trochę denerwuje, co muszę zrobić, próbując zamówić hamburgera, dużo gestykuluje i mówię w języku migowym wymyślonym przeze mnie. Język, który wyraźnie jest słaby i nieznany dla sprzedawcy, patrzy się na mnie dziwnie, jakby chciał powiedzieć: Z tą dziewczyną jest coś nie tak?
Problem jest taki, że postanowiłam poznać wszystkie moje teksty ViolettyLive w języku francuskim. Ponieważ wydaje się to ważne, żeby francuska publiczność mogła nas zrozumieć. Oczywiście, chciałbym wiedzieć, czy ktoś zrozumiał coś z tego, co powiedziałam w pokazach. Więc, czy jest jakiś czytelnik, który był na koncertach, które zrobiliśmy w Francji? Proszę, powiedz mi, czy wymawiałam w porządku, dobrze lub źle. DZIĘKUJEMY!
Pierwszym celem Francji był Olympique Lyon, który uważam, że to bardzo czyste i zadbane miasto, to definicja, która mogę znaleźć w tym pięknym mieście.

Na pierwszym koncercie w Lyonie, chcę wam powiedzieć, że to była "premiera"  moich tekstów w języku francuskim, byłam bardzo, bardzo, bardzo zdenerwowana!. Godziny przed wyjściem na scenę spędziłem zamknięta w garderobie i ćwiczyłam teksty w lustrze. Poszłam na lunch i z nerwów, że będę musiała na scenie mówić po francusku, nic nie mogłam zjeść. To przypomniało mi kiedy po raz pierwszy wchodziłam do Grand Rex w tamtym roku. Ta myśl "Wszystko pójdzie źle", a w brzuchu zaciśnięty węzeł żeglarski. 

Po pokazie, powiem wam, że ogólnie zawsze występuje uczucie adrenaliny, ale tym razem więcej  było strachu niż adrenaliny!  

Tak stało się, w pierwszej funkcji, pomyliłam się. Wiem i przepraszam wszystkich, którzy byli na koncercie, to nerwy. Na szczęście, w następnych pokazach było lepiej. 

To sprawiło, że zaufałam sobie podczas następujących koncertów i myślę, że teraz mówię świetnie po francusku jajaj! 

 Francja właśnie się rozpoczęła !





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Violetta ♥ © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka